Jump to content

Hallo!

de onbebaarde aap
 Share

Recommended Posts

Nou ik ben dus de onbebaarde aap uit Friesland.

De naam komt vanuit de onbehaarde aap, zoals de mens wel wordt genoemd. Ik was een boek van Frans de Waal aan het lezen en dacht dat het wel een geschikte naam was. Het plaatje is Fred van Dirk Jan.

Ik heb 20 jaar lang elektrisch geschoren en had genoeg van de irritatie in mijn nek. Nu met een krabber is de irritatie weg.

Op dit forum is een schat aan informatie te vinden, en ik heb er al veel aan gehad.  Maar het delen van scheerspullen verraste mij, hoe de mensen hier hun hobby willen delen en verspreiden. Het bracht mij op het idee om dit ook met mijn vrienden te doen. Dat vind ik tot nu toe het leukste aan scheren. Drie vrienden zijn ook al aan de krabber en we delen zepen en mesjes. Oke, eerlijk gezegd zijn de mooie spullen ook erg leuk. Ik had mij zo voorgenomen om het te houden bij mijn Rockwell 6s en 1 kwast en zeep, maar inmiddels is de verzameling wat groter.

Qua bijdrage aan het forum weet ik niet hoeveel jullie aan mij zullen hebben, ik zal proberen mijn steentje bij te dragen als ik kennis over een bepaald onderwerp heb.

Dan een vraag. Het valt mij op dat er veel mensen zitten met verwijzingen naar mediteren/boeddhisme. Daar ben ik wat meer ervaren mee, zijn hier mensen die mediteren en zit daar een link met het rustig scheren?

P.S. Ik zet mijn naam liever niet zomaar op internet, mensen mogen het gerust weten, maar bots niet :). Als je nieuwsgierig bent, PM gerust. Herken je dit verhaal van een ander forum? Klopt, ik kom hier vanuit GoT en wil de mensen daar bedanken! Over mij naam op GoT mag je ook PM'en.

Edited by de onbebaarde aap
  • I like it 1