Niek Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 Ik kwam recentelijk het merk Yaqi tegen als safety razor. Ben op de site gaan snuffelen en ze maken op mij best wel een goede indruk. https://www.yaqishaving.com.au/?utm_source=YAQI+Shaving&utm_campaign=91fe024ad9-AUTOMATION__1&utm_medium=email&utm_term=0_fbca3523c9-91fe024ad9-102687987&goal=0_fbca3523c9-91fe024ad9-102687987&mc_cid=91fe024ad9&mc_eid=10915ee45f Mijn vraag aan het forum met veel ervaren scheerders.......... heeft iemand ervaring met deze razors ?? Alvast bedankt voor de ervaringen ..
koenfucius Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 De kwasten zijn goed. Nog geen ervaring met de krabbers. Er is er een onderweg dus ik hoop binnenkort meer te kunnen zeggen.
Kazuya17 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Die van mij is ook onderweg, de slant variant.
Niek Posted December 10, 2019 Author Posted December 10, 2019 Kazuya17 schreef 36 minuten geleden: Die van mij is ook onderweg, de slant variant. Lees het ook graag.
de onbebaarde aap Posted December 17, 2019 Posted December 17, 2019 Ik heb een Yaqi Mellon, maar ben geen ervaren scheerder. Hij ziet er agressief uit, maar is heel mild. Ik zou hem vergelijken met mijn Rockwell 6S op stand 2. Dat komt overeen met wat ik erover gelezen heb. Hij is mooi afgewerkt en het handvat is van messing en is zwaar. Het geeft veel grip. Het mesje heeft weinig speling bij het plaatsen, maar de Rockwell heeft nog minder speling en mijn Fatip Piccolo (veel) meer. De kop laat het scheerzeep zitten als je de hoek niet helemaal goed hebt, daar zijn die inkepingen voor, dat is praktisch. Ik heb hem gekocht voor lange haargroei, maar hij loopt snel vol, in tegenstelling tot de piccolo. Voor mij is het niet echt een aanvulling, maar het product zelf is gewoon goed. 1
Niek Posted December 18, 2019 Author Posted December 18, 2019 de onbebaarde aap schreef op 17-12-2019 om 16:22: Ik heb een Yaqi Mellon, maar ben geen ervaren scheerder. Hij ziet er agressief uit, maar is heel mild. Ik zou hem vergelijken met mijn Rockwell 6S op stand 2. Dat komt overeen met wat ik erover gelezen heb. Hij is mooi afgewerkt en het handvat is van messing en is zwaar. Het geeft veel grip. Het mesje heeft weinig speling bij het plaatsen, maar de Rockwell heeft nog minder speling en mijn Fatip Piccolo (veel) meer. De kop laat het scheerzeep zitten als je de hoek niet helemaal goed hebt, daar zijn die inkepingen voor, dat is praktisch. Ik heb hem gekocht voor lange haargroei, maar hij loopt snel vol, in tegenstelling tot de piccolo. Voor mij is het niet echt een aanvulling, maar het product zelf is gewoon goed. Dank je wel 1
Recommended Posts