pjdevos Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Gisteren had ik een flesje opgepikt bij de euro-shop. Lekker spul. Het betreft de Old Spice Original, van P&G. Er waren meerdere geuren. Natuurlijk ff gegoogled, maar anders dan discussies of de oude formule of de nieuwe formule beter is niet veel kunnen vinden. Zijn er mensen die een of meerdere soorten Old Spice gebruiken? Hoe ruiken ze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ottjes Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Ik heb afgelopen vakantie in Slovenië veel soorten kunnen ruiken. Maar heb uiteindelijk de original en de whitewater meegenomen. Whitewater is een sportievere variant van de orginele, erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Zijn er mensen die een of meerdere soorten Old Spice gebruiken? Hoe ruiken ze? Ik gebruik Old Spice vaak maar ik zou niet weten hoe het ruikt, m'n vrouw vind het lekker ruiken dus ….. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Ik heb de "Original", in de nieuwe samenstelling voor de EU, dus zonder Evernia Prunastri (*). Ik vind het een lekkere lucht, maar niet bijzonder. Hij blijft ook niet heel lang hangen. (*) gebruik wordt ontraden door de "parfumpolitie" van de EU Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Ik heb twee flesjes (125 en 188ml) staan van de Original versie; beiden gemaakt in de USA voor de Canadese markt, de kleine met Shulton en P&G vermeld, de grote draagt alleen de naam van P&G. Ik kan in geur zo gauw geen verschil ontdekken. Old Spice is voor mij een nostalgisch geurtje meer dan wat anders; mijn opa had het ook altijd staan en mijn vader had het ook regelmatig in huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simson Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Een flesje old spice original gekocht, maar het is wel heel mild. Ik ruik het nauwelijks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Vind de Original wel te pruimen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Uit Duitsland de Whitewater meegenomen vind het wel een frisse lichte geur hebben absoluut niet verkeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Verzorgt het ook een beetje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simson Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Welke had je gekocht? Origineel en wolfthorne ruiken wel wat zwaarder dan bv whitewater. Ik heb inderdaad de original gekocht. Ik weet iets van dat er nog een echt originele te koop is in India, en zoals ik het hier lees bevat deze Indiase variant Eikenmos, wat allergische reacties kan veroorzaken. Eigenlijk wil ik alle varianten besnuffelen, maar ja, Old Spice kom ik nauwelijks tegen in gewone winkels. bij http://www.drogisterijplus.nl kan je Old Spice kopen voor afbraak prijsjes, je krijgt een hele geschenkdoos voor nog minder dan de prijs van een flesje aftershave. In tegenstelling tot verhalen over plastic flessen, kreeg ik een glazen flesje. Ik deed mijn koop bij http://www.voordeligscheren.nl. Ik zou nu naar drogisterij plus gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simson Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 (edited) Hee Rolf, dit keer ben ik het niet met je eens, en dit keer uit overtuiging. Ik was vandaag bij het kruidvat, de Etos en bij Douglas, nergens Old Spice, bij de laatste expliciet gevraagd en ze hadden niks van Old Spice, zelfs niet in de webshop. Het mooie, jonge meisje had zelfs nog nooit van Tabac en Old Spice gehoord. Vreemd genoeg ga ik me naast zo'n mooi meisje dan heel oud voelen, terwijl zij iets niet weet wat wel zou hebben gemoeten. Ik denk wel dat Old Spice weer goed aan de weg timmert, middels erg grappige filmpjes op Youtube. Tabac staat er beter voor, maar dat is inderdaad een geur die staat. Wat vind jij nog meer klassieke geuren? Ik dacht nog even aan Paco Rabanne, maar die vind ik ietsje te fris. Edited March 13, 2016 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Taba staat gewoon in het Kruidvat. En elke drogist in Engeland heeft old spice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simson Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Tabac staat gewoon in het Kruidvat. En elke drogist in Engeland heeft old spice Tabac heb ik inderdaad bij het Kruidvat gekocht vandaag, de eau de toilette. Old Spice richt zich trouwens op een beperkt aantal markten: India, Zuid Afrika, USA, Canada, Mexico, Brazilië, Mexico, Colombia, Hongarije, Rusland en Polen. Zie de website https://oldspice.com. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Waarom noem je hem Herman? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Niet echt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Hahaha! Als hij maar weet dat je het tegen hem hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Weet ik, jij kent de meeste mensen alleen als "hé, jij daar" Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Weet ik, ik ben al blij dat je mijn naam weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 In Duitsland volop te verkrijgen. Kom er regelmatig en wil best een keer wat meenemen, maar bestellen bij een Duitse webshop zal ook geen probleem zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Ook mijn Old Spice in Duitsland meegenomen alwaar het ruimschoots verkrijgbaar is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 (edited) Door jullie getriggerd RAD heeft mij vandaag bij de voordeeldrogist 4 flessen oldspice en Brut en een paar andere zaken laten bestellen. 9,95 voor een fles oldspice (150 ml) nu (aanbieding) Edited March 14, 2016 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArieMaiden Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Amazon.de 4,95 maar dan moet je wel minimaal voor 29 euro handel bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Das wel heel goedkoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Zie dat het een andere hoeveelheid is. 100ml ipv 150. Zal post aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Inderdaad, in Duitsland kom je zeker de Original, maar ook de Whitewater, voldoende tegen. Ben je daar toch, pak dan ook eens een Wilkinson Sword stick mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts