Ga naar inhoud
koenfucius

Rondzending HomeLike Shaving Start 0.90 en 1.18 (gesloten kam)

Aanbevolen reacties

Jan Zoethout schreef 53 minuten geleden:

Wie gaat er testen na @Levi ? @ChrisVanMeer soms ? 🤣

Ik kan mijn 0.90 OC plaat best nog een tijdje missen ... ;-)

ik koop de gepolijste .60 wel als hij weer op voorraad is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om de rondzending nog een extra duwtje te geven zal ik volgende staaltjes erbij voegen. Dan geniet je niet enkel van een goede krabber maar ook wat leuke zepen te proberen!

F3001E45-9CBA-4560-8F9B-2798463E7623.jpeg

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welaan heren.

Dit genereuze aanbod valt toch niet te versmaden? Er zitten een paar pareltjes tussen die staaltjes, en uiteraard, je hebt de kans om  een interessante krabber uit te testen, met verschillende varianten.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Seygus komt vandaag of morgen binnen. Ga die eerst testen. Het aanbod is idd zeer genereus.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
dhr K schreef 5 uur geleden:

De Seygus komt vandaag of morgen binnen. Ga die eerst testen. Het aanbod is idd zeer genereus.

Je bedoelt de START (CTAPT) ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wie kan er nou dit weerstaan?😂😁

Meld je aan! ⬇️⬇️⬇️

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jan Zoethout schreef 4 uur geleden:

Je bedoelt de START (CTAPT) ?

Die afkortingen begrijp ik niet.. 

Er is een seygus in messing onderweg naar mij toe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
dhr K schreef 1 uur terug:

Die afkortingen begrijp ik niet.. 

Er is een seygus in messing onderweg naar mij toe

Sorry - dit draadje gaat over de START (Russisch: CTAPT) krabber - vandaar dat de relatie met Seygus me ontging ... 

Welke Seygus trouwens ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Jan Zoethout ik las de convo even mee @dhr K bedoelde dat hij een seygus onderweg had die hij eerst wilde testen alvorens mogelijk in te gaan op het genereus aanbod van koenfucius dat is wat ik er eruit begrepen heb

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hierbij mijn aanmelding.

Adresgegevens zojuist verstuurd.

Gr,

Wim

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@koenfucius: ik begin nieuwsgierig te worden. Ik wil ook graag testen. Wie staat er voor me op de lijst?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@onno niemand😉

krabber is momenteel pas aangekomen bij @Wimmie .  Als die de verschillende versies heeft uitgetest, kan hij jouw richting uit.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik te laat of kan ik me hiervoor nog aanmelden?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Kamp kan ook nog.

Dan ben jij de volgende op het lijstje, na @onno 

Blij te zien dat de rondzending meer en meer interesse opwekt.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De krabber is binnen: stevig exemplaar. Het steeltje voelt wat gladjes zo. Fijn om ook de declaratoin grooming uit te proberen. De geuren zo uit de postaal bus komen nog niet zo tto hun recht 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
koenfucius schreef 2 minuten geleden:

Laatste oproep voor kandidaten, anders komt de krabber terug mijn richting uit (en dan nadien de OC naar @Jan Zoethout)

Ehm .... @onno is nog aan 't testen en @Kamp mag ook nog een tijdje van de START genieten, toch ? ;-)

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De afgelopen week heb ik de Homelike Start Razor getest met de drie meegeleverde onderplaten. Mijn dank voor Koen en Jan voor het ter beschikking stellen van de krabber en Levi voor de testzeepjes.

Mijn algemene conclusie: een goed scheermes; prachtig afgewerkt en redelijk zwaar in de hand en goed in balans. De grote plus is de mooie afwerking van de randen van de onderplaten. De krabber glijdt hierdoor gemakkelijk over de huid. De onderplaten met 0,9 mm breedte zijn in mijn beleving mild te noemen, gelijk aan mijn eerste krabber de Muhle R89. Dat werk doet die dan wel goed. Iedere keer merk ik dat de krabber na twee ronden geen extra haren meer verwijderd. De open kam is een positieve verrassing: normaal hou ik hier niet van maar in deze afwerking is die prettig.

De basisplaat met 1,12 is gerust efficiënt te noemen. Voorzichtig in de vingers houden en geen druk. Gelukkig hoor je goed wanneer je de juiste hoek is genomen. Deze bodemplaat is aggressiever dan mijn blackbird closed combe en net zo efficiënt. 

Al met al een prettige krabber en voor dit geld krijg je heel veel krabber. Ik ga hem niet kopen: hij is niet zo prettig als mijn zwarte vogel maar die is -zeker met invoerrechten- dan ook van een andere prijscategorie. 

En altijd leuk om weer een zeepjes te testen: in kwaliteit ben ik onder de indruk door Declaration Grooming en Wholly Kow. De geuren blijven altijd een uitdaging in zo'n sample. Ik kon niet goed overweg met Australian Private Reserve: ik kreeg geen lekker schuim maar dan kan komen door het werken met zo'n sample. Een grote pot werkt voor mij veel prettiger.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pakje ontvangen , leuk om te gaan proberen de eerstkomende scheerbeurten, Bedankt voor de actie heren!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zal hier verslag uitbrengen van mijn test, leuk ook de verschillende zeep samples alleen altijd lastig inschatten hoevee ll te gebruiken had iets te weinig dus wat extra van de bay rum en viola een vol schuim 

Ga elke keer zelfde (kai) soort mesje gebruiken en dezelfde kwast om het verschil goed te kunnen zien.

Kwast is een Shavemac DO1 2 band net met de kop die erop zat geschoren dat was de OC ik ben zelf wel een fan van OC

@Jan Zoethout is de bladegap hier minder van dan van de Blackbird die ik van je overgenomen heb? Voelt in ieder geval dat je het mesje mionder op je huid voelt, lekker scheerbeurt in 2 gangen klaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kamp schreef 5 minuten geleden:

@Jan Zoethout is de bladegap hier minder van dan van de Blackbird die ik van je overgenomen heb? Voelt in ieder geval dat je het mesje mionder op je huid voelt, lekker scheerbeurt in 2 gangen klaar.

Ik heb geen idee, Wim - de bladegap van de Start OC is 0.90 mm.

Ik kan alleen zeggen dat ik de Start OC prettiger vind dan de Blackbird ...

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.