Ga naar inhoud
koenfucius

Rondzending HomeLike Shaving Start 0.90 en 1.18 (gesloten kam)

Aanbevolen reacties

Naar het voorbeeld van Jan met de Seygus ben ik van plan vanaf ergens volgende week of zo een rondzending te organiseren van deze krabber, met de 2 platen.

Zelfde spelregels als toen

Lijst.

Allereerst moet er een lijst komen met de deelnemers van de rondzending – in principe is de volgorde hetzelfde als de volgorde van binnenkomst.

In goed overleg kan natuurlijk een andere volgorde bepaald worden – laat me maar weten hoe de wijzingen zijn, zodat ik de lijst “up to date” kan houden.

Uitvoering.

Zodra er een lijst is, kan de zaak in gang gezet worden.

De Start gaat naar de eerste deelnemer in de lijst – daarvoor heb ik uiteraard de adresgegevens en het email adres van die eerste deelnemer nodig.

De eerste deelnemer probeert dan de Start uit – 1 à 2 weken lijkt me voldoende lang.

Hij (of zij) vraagt dan bij de volgende in de lijst de adresgegevens en email adres op en stuurt de Start dan door.

Het spreekt vanzelf dat het spulletje netjes verpakt wordt, en met track&trace verstuurd.

Stel mij op z’n minst op de hoogte dat de Start doorgestuurd wordt, en naar wie.

Het zou inderdaad leuk zijn als je dit even in dit draadje vermeldt – nog leuker als je een klein verslagje van je ervaringen opschrijft.

De volgende deelnemer in de lijst doet dan hetzelfde, enz. , enz.

Lijst met eerste kandidaten die zich gemanifesteerd hebben

1. @Jan Zoethout
  2. @Tjebbe
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tof plan !

Heb Koen mijn adresgegevens doorgegeven, dus wat mij betreft kan het spel z.s.m. beginnen.

Bovendien ben ik in het bezit van een 0.90 OC onderplaat (en de rest) - voeg ik die ook toe ... ;-)

Sta al te popelen ! 

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top dat u dat doet, leuk initiatief.

Ik doe niet mee, ik heb zelf de 1.18 besteld.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kazuya17 schreef 19 uur geleden:

Top dat u dat doet, leuk initiatief.

Ik doe niet mee, ik heb zelf de 1.18 besteld.

Ik wil je niets opdringen hoor, maar ... wil je de 0.90 SB en OC niet uitproberen ? ;-)

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Kazuya17 ik geef toe dat ik zelf positief verrast ben door de 0.90, terwijl ik ook dacht dat enkel de 1.18 iets zou zijn voor mij

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren de Start krabber ontvangen van @koenfucius :

WRtuWJb.jpg

De OC onderplaat is van mij - die stuur ik als aanvulling mee naar de volgende tester.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eens even op de site gekeken, maar ze geven die krabbers niet voor niets weg! Wat maakt die dingen zo duur?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hangt er natuurlijk van af waarmee je vergelijkt, maar in roestvrij staal zal je weinig goedkoper vinden. Met uitzondering van de Gamechanger kan ik niet direct iets anders bedenken. Bovendien hangt het er ook vanaf of je de volledige set, dan wel slechts 1 basisplaat nodig hebt.

Vandaar ook dat deze rondzending interessant kan zijn. Dan merk je of de krabber wel enige meerwaarde biedt voor jou en welke basisplaat best bij jou past.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
koenfucius schreef op 1-12-2019 om 10:16:

Hangt er natuurlijk van af waarmee je vergelijkt, maar in roestvrij staal zal je weinig goedkoper vinden. Met uitzondering van de Gamechanger kan ik niet direct iets anders bedenken. Bovendien hangt het er ook vanaf of je de volledige set, dan wel slechts 1 basisplaat nodig hebt.

Vandaar ook dat deze rondzending interessant kan zijn. Dan merk je of de krabber wel enige meerwaarde biedt voor jou en welke basisplaat best bij jou past.

En met $75.- voor een complete RVS krabber val je je toch geen buil ? 😏

Ik merk trouwens dat het lijstje met testers maar niet langer wordt - jammer ! 😥

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.