Levi Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Shavemac Red Damascus 24mm Synthetic Fiber Declaration Grooming Sellout RazoRock Game Changer .84P Polsilver Super Iridium (1) Stirling Executive Man Splash Goede scheerbeurt en lekker ruikend! Fijne maandag! 10
Chipper Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 - Gillette Tech - Personna - TOBS Sandalwood Zeep - Omega varkentje - Kruidvat ASB Wat een verschrikkelijke rotzeep, die TOBS. Geen enkel glijvermogen, geen verzorgend gevoel na het scheren (eerder wat ruw) en het kost zelfs veel moeite om een redelijk schuimpje te ontwikkelen waarbij het vaak nodig is om tussen de gangen door nog een keer bij te laden... Ik begrijp echt niet dat mensen dit een goede scheerzeep kunnen vinden. Het is omdat het in zo'n mooi houten doosje zit, anders had ik het wel als douche-zeep gebruikt want de geur is wel heerlijk. 6
Hans1980 Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Chipper schreef 18 minuten geleden: - Gillette Tech - Personna - TOBS Sandalwood Zeep - Omega varkentje - Kruidvat ASB Wat een verschrikkelijke rotzeep, die TOBS. Geen enkel glijvermogen, geen verzorgend gevoel na het scheren (eerder wat ruw) en het kost zelfs veel moeite om een redelijk schuimpje te ontwikkelen waarbij het vaak nodig is om tussen de gangen door nog een keer bij te laden... Ik begrijp echt niet dat mensen dit een goede scheerzeep kunnen vinden. Het is omdat het in zo'n mooi houten doosje zit, anders had ik het wel als douche-zeep gebruikt want de geur is wel heerlijk. Het is de scheercreme van TOBS die mensen goed vinden. (Ik vind die zelf ook erg goed. ) De harde zeep krijgt eerder zwakke reviews. Er komt vast wel iemand langs die ook de harde zeep heeft maar veel langer opladen met meer water kan helpen als ik je beschrijving lees. Bij problemen switch je ook best naar een synthetische kwast. Dan ben je zeker dat je kwast geen schuim eet. 2 1
Shavingexperience Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Soap : Ariana & Evans – Platinum SvdD : 18-11-2019 Razor : Rex – Ambassador Blade : Feather Brush : Muhle Badger Silvertip After Shave : Myrsol – Don Miquel 1919 Eau de Parfum : Guerlain – Guerlain Homme Score : 75 Review --> Instagram / shavingexperience 5
Jan Zoethout Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 SvdD 20191118. . . Luna Cosmetics "Nº1" pre shave olie. M Keramiek / APShaveCo SynBad. TDS "Cream: notes of native lilac" scheerzeep. Homelikeshaving "START" 0.90 OC / custom greep. Dorco Titan Stainless (3). Jan's Splash "Ylang-ylang/Patchouli/Orange". 6
koenfucius Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 HomeLike Shaving Start 1.18 Wizamet Super Iridium Yaqi Moka Express Barrister and Mann Latha Oceana Nivea sensitive balsem De HomeLike Shaving Start krabber is goed, maar ik ben er nog niet uit of hij toegevoegde waarde biedt ten opzichte van mijn huidige collectie krabbers. Ik ben ook van plan om, naar het voorbeeld van Jan met de Seygus, een pass-around te organiseren indien daar interesse voor is 8
Jan Zoethout Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 koenfucius schreef 1 minuut geleden: HomeLike Shaving Start 1.18 De HomeLike Shaving Start krabber is goed, maar ik ben er nog niet uit of hij toegevoegde waarde biedt ten opzichte van mijn huidige collectie krabbers. Ik ben ook van plan om, naar het voorbeeld van Jan met de Seygus, een pass-around te organiseren indien daar interesse voor is Als je de START met het grote bekkie (zoals Hans dat zou omschrijven) gaat rondsturen, dan zet mij maar vast op de lijst ... 2
Tjebbe Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Ook hier interesse om de START eens te proberen! 2
Hans1980 Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Tony schreef 8 minuten geleden: Fijne dag Waarom staat er "rijst eet je met een soeplepel" op jouw steentje geschreven?
Tony Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Hans1980 schreef 1 uur terug: Waarom staat er "rijst eet je met een soeplepel" op jouw steentje geschreven? mooi toch, waar heb je de eigenlijk diamantpasta gekocht, ik kan de 0,1 niet vinden
Hans1980 Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Tony schreef 43 minuten geleden: mooi toch, waar heb je de eigenlijk diamantpasta gekocht, ik kan de 0,1 niet vinden Heel mooi. Ik heb deze besteld. https://www.benl.ebay.be/itm/Diamond-Paste-Finishing-Set-of-3-x-5g-25-M-Concentration-of-400-200-000-Grit/232685931075?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Zoals gezegd is er bij mij het probleem dat de 0.1 meer lijkt af te nemen dan de 0.25. Ik heb de verkoper dit gemeld en deze heeft eigenlijk tot mijn verbazing toegegeven dat een vergissing met een label technisch mogelijk is en dat ze er extra op gingen letten in de toekomst. Pasta van techdiamondtools vind je elders ook. (In de veronderstelling dat de fout bij de verkoper gebeurd is.) Ik denk dat ik zelf ook nog 0.10 en 0.25 ga zoeken want de onzekere situatie inzake de pasta die ik nu heb zint me niet.
Harry Slinger Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Is er iemand die een mooie ervaring met een musk zeep heeft? ben er naar op zoek! een sandalwood en of een frisse lemon is ook welkom. ?
Hans1980 Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Harry Slinger schreef 48 minuten geleden: Is er iemand die een mooie ervaring met een musk zeep heeft? ben er naar op zoek! een sandalwood en of een frisse lemon is ook welkom. ? Proraso rood voor de Sandalwood. Rasozero Agrumella ruikt als een citroensnoepje.
Harry Slinger Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Dank Hans, bericht gaat naar de kerstman! deze is ook niet zo moeilijk te vinden.
Hans1980 Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Harry Slinger schreef 2 uur geleden: Dank Hans, bericht gaat naar de kerstman! deze is ook niet zo moeilijk te vinden. Je gaat de kerstman niet op een forum over scheren vinden denk ik. 1
koenfucius Posted November 19, 2019 Posted November 19, 2019 HomeLike Shaving Start 1.18 Wizamet Super Iridium Yaqi Tuxedo marble colour Grooming Dept Mallard Lavender Nivea sensitive balsem Voorzichtige conclusie na 3 scheerbeurten: de HomeLike Shaving Start krabber is erg goed. Qua comfort/efficiëntie net onder krabbers zoals de Rocnel Elite of de H&S N75, maar natuurlijk behoorlijk wat goedkoper 10
UnShaven Posted November 19, 2019 Posted November 19, 2019 Razor: FaTip Grande Blade: Voskhod (1) Pre-Shave: Prep Shaving Bowl: Edwin Jagger Soap: BeecosmeticsGR Anise & Cedrus Brush: AP Shave CO 24mm Silksmoke Black handle Aftershave: Kruidvat Alum Aftershave: Cien X-Bolt Aftershave: Cien Aftershave BalsemEDT: G Bellini NO1 5
Levi Posted November 19, 2019 Author Posted November 19, 2019 Stirling High Mountain White Badger Ariana & Evans Monte Carlo RazoRock Game Changer .84P Polsilver Super Iridium (2) Taylor of Old Bond Street Sandalwood Aftershave Dior Sauvage EDT Heerlijke scheerbeurt. Drie gangen en mooi glad. De zeep is echt wel fantastisch, fijn geurtje en de eigenschappen zijn echt wel TOP! Fijne dinsdag iedereen! 7
Chipper Posted November 19, 2019 Posted November 19, 2019 - Gillette Tech - Personna - Omega Varken - TOBS sandalwood zeep - Proraso groen AS Nog maar eens de TOBS zeep geprobeerd, deze keer lang geladen met natte kwast en opgeklopt in kommetje. Hoeveelheid schuim is nu meer dan genoeg maar de verzorgende eigenschappen blijven ondermaats. Door het 'nattere' schuim wel betere glijeigenschap. Gelukkig wel een fijne, gladde scheerbeurt als resultaat. 4
Hans1980 Posted November 19, 2019 Posted November 19, 2019 Tony schreef 6 minuten geleden: Mann & Federlein Mannos #14 fijne dag Knap met die scales. Vorm past ook perfect bij het mes. 1
Recommended Posts