Lampuhkap Posted November 15, 2019 Posted November 15, 2019 Ik doe al jaren mee met een Secret Santa dingetje op een Amerikaanse Facebookgroep die met veel succes (ruim 100 man die daar dit jaar aan mee doen) gerund word. En nu was ik wel benieuwd, is er interesse om dat met Shaving Society te doen? Ze hebben daar een beetje de maatstaaf van 20 ~25 euro gift ex shipment (dan kan je hier in NL best wel wat leuks voor vinden) Documentje waar iedereen zijn wishlist en adres deponeert. Admins doen de koppeling tussen de gifters. Gifters worden alleen op verzoek van beide partijen aan elkaar bekend gemaakt. Meedoen = giften, niet giften = ban. Shops die speciaal voor deze acties kortingscodes hebben enzo. Is het misschien iets voor volgend jaar om een Secret Santa dingetje voor ShaSoc op te zetten? Is daar interesse voor? Drop je input hier beneden en dan maar eens kijken wat daar uit komt? 1
koenfucius Posted November 15, 2019 Posted November 15, 2019 Eventueel wel interesse. Ik ben alleen niet helemaal zeker hoe het werkt - Wat bedoel je met wishlist? Is het niet eerder om aan te geven wat je niet wilt, bv iemand die alleen kwasten van dassenharen gebruikt, doe je geen plezier met een synthetische kwast.
Lampuhkap Posted November 16, 2019 Author Posted November 16, 2019 koenfucius schreef 13 uur geleden: Eventueel wel interesse. Ik ben alleen niet helemaal zeker hoe het werkt - Wat bedoel je met wishlist? Is het niet eerder om aan te geven wat je niet wilt, bv iemand die alleen kwasten van dassenharen gebruikt, doe je geen plezier met een synthetische kwast. Daarom is het de bedoeling met de wishlist om aan te geven wat je graag zou willen krijgen binnen het budget, zodat de ander weet wat ie kopen moet
koenfucius Posted November 16, 2019 Posted November 16, 2019 Lijkt mij vreemd (of misschien ben ik gewoon traag van begrip) maar is het niet leuker als het een verrassing is? (Binnen bepaalde limieten die mensen dan op voorhand kunnen aangeven, bv. geen menthol-zeep)
Jurre Posted July 31, 2020 Posted July 31, 2020 Al een oud draadje, maar wel een leuk idee. Geen idee hoe je het zou moeten organiseren, maar als iemand dat wel weet sluit ik me hier graag bij aan. Misschien om het wat leuker en lucratiever te maken alleen zepen doen die je al hebt liggen en die je niet gebruikt? Dus iedereen die mee wilt doen verstuurd 2 zepen? Dit geeft je de kans om zepen die liggen te verstoffen aan iemand anders te geven en je krijgt weer wat nieuws om uit te proberen. Groet jurre
JeroenP Posted August 2, 2020 Posted August 2, 2020 Ik wil wel meedoen. Organisatie/regelwerk laat ik graag aan anderen over. ?
Recommended Posts