Jump to content

Even enablen

pjdevos

Recommended Posts

Ik ben me wat aan het verdiepen in artisinale zeepmakers. Vooral door B&B kom je veel Amerikaanse namen tegen. Hier en daar heb ik wat besteld, maar meestal zijn de torenhoge verzendkosten en het vrije importmaximum toch best een drempel. Maar er is een alternatief!

Ik kwam de volgende site tegen via de leverancierlijst van Green Mountain:

http://seifenglatt.com

You know you want it!

Ik heb wel een kleine bestelling gedaan:

Green Mountain Soap: Spiced Rum en de Balsam Spice

Queen Charlotte Soap: Queen Charlotte

Mama Bears: Dragon's Blood

Ik zal ze reviewen t.z.t.

Meneer de Vos, wat naar om onze top-verslaafden zo in de war te brengen. Ik denk dat Marcel nu zn hoofd tegen een muur staat de beuken en Meemai zn vingertoppen er af probeert te knagen. En dan heeft de rest deze link misschien nog niet eens gezien.

Sterkte in deze zware tijd mannen, en blijf moed houden!

Jazeker wel, maar aan het einde van de maand moet het toch allemaal betaald worden :D

Dat doet de bank toch voor je ;)

But seriously: pay it forward is ook niet mijn motto. Ik hoop ook dat het head bashen op de muur er niet toe heeft geleid dat die muur opnieuw in de verf moet, want goed dekkende latex is ook duur.

Meneer de Vos, wat naar om onze top-verslaafden zo in de war te brengen. Ik denk dat Marcel nu zn hoofd tegen een muur staat de beuken en Meemai zn vingertoppen er af probeert te knagen. En dan heeft de rest deze link misschien nog niet eens gezien.

Sterkte in deze zware tijd mannen, en blijf moed houden!

Hmm op zich moet ik zeggen net als alle andere, ook mijn bankrekening trekt het niet meer. Dit is ook eens goed, want normaal geef ik teveel uit nu heb ik net genoeg om het naar het einde van de maand te uit te zingen. En dan komt deze link opeens.... Het heeft me inderdaad verwart. Maar de beste verdediging tegen zulke links is een lege bankrekening, ik ga volgende maand eens kijken of ik de hele maand met 80 euro kan doen.

Jazeker wel, maar aan het einde van de maand moet het toch allemaal betaald worden :D

Dat doet de bank toch voor je ;)

But seriously: pay it forward is ook niet mijn motto. Ik hoop ook dat het head bashen op de muur er niet toe heeft geleid dat die muur opnieuw in de verf moet, want goed dekkende latex is ook duur.

Goed dekkende latex kan ik je weer mee helpen.

Kan ik weer wat zeepjes aanschaffen haha

Volgens mij is de grap van een verslaving nu juist dat je die niet in de hand kan houden. Soms voel ik me net een veelpleger. Baal dan dat het haar zo langzaam groeit. Tja met 7 krabbers, 2 straights, per mes 2 zepen, te veel mesjes van allerlei merken en een "beetje" as, nog steeds op zoek naar de ultieme kick. Is er ook een soort AA voor classic sjevers? Mijn vrouw wil namelijk graag ook weer meer plek in de badkamer.

Is er ook een soort AA voor classic sjevers?

Op B&B heb je natuurlijk de Shave Purchase Sabbatical;

http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/322092-2013-Shave-Purchase-Sabbatical-Gentlemanly-Insanity?highlight=sabbatical" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar daar maken ze elkaar uiteindelijk ook gewoon gek...... :roll:

Hmm als ik die kast van die man zie met dubbele rijen van kwasten, dan ben ik nog redelijk gezond en down to earth. Hoewel mijn boekenkast zal ook wel veel waard zijn... :(

Hmm als ik die kast van die man zie met dubbele rijen van kwasten, dan ben ik nog redelijk gezond en down to earth. Hoewel mijn boekenkast zal ook wel veel waard zijn... :(

Dat van die boekenkast ken ik; uiteindelijk is wat ik aan scheerspullen uitgeef maar een fractie van wat hier aan boeken uitgegeven wordt.

Die kast met (vnl) Simpsons is overigens niet van die poster maar van DrP., medeauteur van het Nederlandstalige scheerboek "Gladde Jongens". Mag je zelf raden wie van de twee... ;)

Dat van die boekenkast ken ik; uiteindelijk is wat ik aan scheerspullen uitgeef maar een fractie van wat hier aan boeken uitgegeven wordt.

Die kast met (vnl) Simpsons is overigens niet van die poster maar van DrP., medeauteur van het Nederlandstalige scheerboek "Gladde Jongens". Mag je zelf raden wie van de twee... ;)

Hmm zou niet weten welke van de twee, want ken ze beide niet!

Wat lees je zoal? Bij mij zijn het vooral geschiedenis, en filosofie boeken die veel kosten literatuur ook wel. Maar wil nog eens onderzoek gaan doen naar de Kelten die hier in Limburg gevochten hebben tegen de Romeinen. De kans dat ik een Kelt ben zal wel heel klein zijn... Verdomme waarom zoveel uitvindingen maar geen enkele manier waarop je je afkomst kan vinden. :(