Jump to content

Recommended Posts

Posted

Even leentje-buur gespeeld bij het Franse forum.  Er zit blijkbaar een remake van de verstelbare Gibbs aan te komen.

Aangekondigd op de instagram-account van https://heritagecollectionshaving.com/

Hier een computer beeld

image.thumb.png.b17fdf867a0bc86b20b83cd8f39c01e1.png

Volgens het instagram-bericht, met respect voor de portefeuille. En accepteert gewone mesjes (doet er mij aan denken dat ik nog zo'n Gibbs verstelbare heb liggen die nog niet aan bod is gekomen, omdat ik te lui was om een mesje bij te knippen)

image.png.b9993a0179053a2e143ec00d20e92193.png

• I like it 2
Posted

Interessant dit! Ik hoop overigens wel dat die kleuren enkel dienen om de verschillende vlakken aan te duiden ?

• Haha 1
Posted

De Russen van Home Like Shaving lijken al iets dichter te staan bij productie (geen idee wat de brave man zegt, maar de krabber, zowel met open als gesloten kam, ziet er goed uit)

• I like it 1
  • Thanks! 1
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Ik word aangetrokken tot bling bling gehalte van de Gibbs replica. Even contact gehad met bovenstaande leverancier want het is allaaaang maart.

Volgens hen een vertraging door, jawel ....het Coronavirus. 

Volgens planning: preorder in april

Levering in mei

Komt in drie kleuren (naar ik hoop niet gelijktijdig)

Bijgaand het vage fotootje van Heritage Collection 

BDE17BA4-A89D-4554-8D95-A2B5E1C11A86.jpeg

• I like it 2
Posted

Er komt ook 1 met een zwart handvat als het Gibbs origineel die vind ik er nog kekker uitzien: de vraagt blijft: hoe zou die scheren?

• 1 year later...
Posted

Ik was hem eigenlijk alweer vergeten. Ik zie inmiddels een prijs van $25,- op site staan en ook dat die is uitverkocht.

Ben er toch van overtuigd dat ik op de wachtlijst was gekomen.....

Posted

Zelfde verhaal. Heb zelfs een e-mail ontvangen dat ik op de lijst sta. Lijkt er een beetje op dat “international orders are welcome” vooral iets is dat leuk op de website staat.

• 2 months later...
  • 3 months later...