koenfucius Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Even leentje-buur gespeeld bij het Franse forum. Er zit blijkbaar een remake van de verstelbare Gibbs aan te komen. Aangekondigd op de instagram-account van https://heritagecollectionshaving.com/ Hier een computer beeld Volgens het instagram-bericht, met respect voor de portefeuille. En accepteert gewone mesjes (doet er mij aan denken dat ik nog zo'n Gibbs verstelbare heb liggen die nog niet aan bod is gekomen, omdat ik te lui was om een mesje bij te knippen) 2
Marcel Posted November 5, 2019 Posted November 5, 2019 Interessant dit! Ik hoop overigens wel dat die kleuren enkel dienen om de verschillende vlakken aan te duiden ? 1
koenfucius Posted November 5, 2019 Author Posted November 5, 2019 De Russen van Home Like Shaving lijken al iets dichter te staan bij productie (geen idee wat de brave man zegt, maar de krabber, zowel met open als gesloten kam, ziet er goed uit) 1 1
koenfucius Posted December 27, 2019 Author Posted December 27, 2019 De Taiga van Home Like Shaving is te koop, een verstelbare met open en gesloten kam. Maar 250 USD is toch wel prijzig.
onno Posted March 17, 2020 Posted March 17, 2020 Ik word aangetrokken tot bling bling gehalte van de Gibbs replica. Even contact gehad met bovenstaande leverancier want het is allaaaang maart. Volgens hen een vertraging door, jawel ....het Coronavirus. Volgens planning: preorder in april Levering in mei Komt in drie kleuren (naar ik hoop niet gelijktijdig) Bijgaand het vage fotootje van Heritage Collection 2
onno Posted March 17, 2020 Posted March 17, 2020 Er komt ook 1 met een zwart handvat als het Gibbs origineel die vind ik er nog kekker uitzien: de vraagt blijft: hoe zou die scheren?
Executive Posted May 29, 2021 Posted May 29, 2021 Werd hier ook op geattendeerd. https://heritagecollectionshaving.com/gibbs-replica-razor Interessant ! Zo te zien al een project van een aantal jaar.
onno Posted May 31, 2021 Posted May 31, 2021 Ik was hem eigenlijk alweer vergeten. Ik zie inmiddels een prijs van $25,- op site staan en ook dat die is uitverkocht. Ben er toch van overtuigd dat ik op de wachtlijst was gekomen.....
efsk Posted June 1, 2021 Posted June 1, 2021 die wachtlijst stond ik ook op, maar mooi dat ik er niet een heb nu ...
JvdK Posted June 2, 2021 Posted June 2, 2021 Zelfde verhaal. Heb zelfs een e-mail ontvangen dat ik op de lijst sta. Lijkt er een beetje op dat “international orders are welcome” vooral iets is dat leuk op de website staat.
Executive Posted August 15, 2021 Posted August 15, 2021 Iemand hier nog wat van vernomen ? Op de website lijkt hij ook verdwenen. 😅
koenfucius Posted November 29, 2021 Author Posted November 29, 2021 volgens de website komt ie in december
koenfucius Posted November 29, 2021 Author Posted November 29, 2021 en, toch maar even meegeven, op Aliexpress lijkt een nieuwe poging van Yaqi beschikbaar. Ik heb een gokje gewaagd. 3
Recommended Posts