Tony Posted November 3, 2019 Posted November 3, 2019 De Bastet is een rebranded Fr. Herder #25 en had een handvat dat vervangen moest worden. Het mes is al een tijdje in mijn bezit en is er een waar ik erg fijne scheerbeurten mee heb, reden genoeg om hem eens aan te pakken. scale materiaal is kirinite te verkrijgen op eBay. De wedge is gemaakt van een oude fiche gemaakt van been. 11
koenfucius Posted November 3, 2019 Posted November 3, 2019 Sta ik altijd weer met bewondering naar te kijken 1
Harry Slinger Posted November 7, 2019 Posted November 7, 2019 Heeft wel wat! nostalgisch technisch straalt ook kwaliteit uit. 1
Hans1980 Posted November 12, 2019 Posted November 12, 2019 Heel mooi Tony. Kirinite even op ebay ingegeven en prompt opgeslagen bij mijn bladwijzers. Daar zit erg fraai spul bij. Is het uit het Verenigd Koninkrijk dat jouw plaatjes komen?
Tony Posted November 13, 2019 Author Posted November 13, 2019 Kirinite is echt heerlijk materiaal om mee te werken. Engeland ja, de totale Kosten zijn helaas wat aan de hoge kant vanwege de verzendkosten. Ik heb de grotere maten gekocht, komt op ca 44€ Per stuk uit, daar kan je wel meerder messen mee aankleden 2
Hans1980 Posted November 13, 2019 Posted November 13, 2019 Komt er hier ook nog zeker van. Heb nu wat schaal materiaal dat van AliExpress onderweg is.
Tony Posted November 14, 2019 Author Posted November 14, 2019 Ik heb in het verleden ook bij Ali gekocht. Zorg wel dat je ca 3 mm dik koopt, het grootste aanbod daar is 2 mm dik wat gewoon te weinig is.
Daan Posted June 3, 2020 Posted June 3, 2020 De eer gehad om deze van Tony over te nemen echt een heel mooi resultaat! 2
Recommended Posts