Jump to content

Vitos aftershave

Johan

Recommended Posts

Ik zag nog geen recensie van de Vitos "after shaving" aftershave, dus bij deze:

Afgelopen zaterdag heb ik bij BdF in Zwolle een lekker grote fles Vitos opgehaald, omdat ik er toch moest zijn. 400ml oranje spul, de opening van de grote fles netjes afgesloten met een plastic dopje. Gelukkig is de opening ook zodanig klein dat ik de aftershave prima met de hand kan doseren, zonder een verstuiver.

Deze week heb ik de Vitos iedere dag gebruikt, en ik ben enthousiast. De verzorgende werking is goed (en weinig prik), en de aftershave heeft een zoete kruidige geur. Niet lieflijk zoet gelukkig, het is wel een "mannelijke" geur, die ook niet overheerst. Hij blijft wel lang hangen; nu aan het einde van de werkdag is hij nog duidelijk aanwezig.

De fles is misschien niet zo stijlvol (een grote glazen fles met een witte plastic dop, en een beetje fantasieloos etiket), maar per slot van rekening gaat het om de inhoud. En die is goed, net zoals de prijs/prestatieverhouding. Wat mij betreft dus een aanrader!

• 3 weeks later...

Ik ben alweer aan mijn tweede fles Vitos bezig. Ik vind hem echt geweldig. De Floid amber en blue heb ik ook staan. De Vitos vindt ik absoluut het lekkerste ruiken een licht zoetige geur die absoluut in mijn neus aangenaam ruikt. Voor de prijs hoef je hem niet te laten staan 17.5 euro voor 400 ml is echt een koopje. De Floid amber heb ik weggegeven , niet echt mijn geur, niets slecht maar iets minder zoet en iets meer kruidig ik prefereer de Vitos. Ik heb ze in een verstuiver gedaan waardoor hij zuinig in gebruik is en perfect tot zijn recht komt.