Willieman Posted October 25, 2019 Posted October 25, 2019 Ik kom dit tegen en wil het bets kopen maar wie kan mij helpen of dit om een originele Leresche krabber gaat 1
Marcel Posted October 26, 2019 Posted October 26, 2019 Het geheel ziet er fraai uit, je vraag kan ik helaas niet beantwoorden.
koenfucius Posted October 26, 2019 Posted October 26, 2019 Ik denk dat het dezelfde is als ik heb. Ik zal in de loop van het weekend eens nakijken. Volgens @efsk een leresche 51.
koenfucius Posted October 26, 2019 Posted October 26, 2019 Deze site is ook de moeite https://lereschearchive.wixsite.com/old-school-stuff 1
koenfucius Posted October 27, 2019 Posted October 27, 2019 Lijkt inderdaad erg op mijn Leresche, hoewel het doosje in betere staat is
koenfucius Posted October 27, 2019 Posted October 27, 2019 Ik ben geen fan van OC krabbers ( Open kam) maar als ik me het nog goed herinner, beviel deze me wel. (Toont natuurlijk wel aan dat ik te veel krabbers heb, en dat ik deze eens opnieuw aan bod moet laten komen. Als ik naar de 'shaving buddy' app kijk, zie dat ik hem 4 op 5 had gegeven
Recommended Posts