Jump to content

De curieuze collectie: krasse krabbers en ander mooi gerief

koenfucius
 Share

Recommended Posts

Ik heb er ook zo een, zonder verpakking, maar werd niet blij van de scheerbeurt. Volgens Andreas moest ik andere mesjes gebruiken, maar nooit aan toegekomen.

• I like it 1

19 uren geleden, efsk zei:

Ik heb er ook zo een, zonder verpakking, maar werd niet blij van de scheerbeurt. Volgens Andreas moest ik andere mesjes gebruiken, maar nooit aan toegekomen.

Welke mesjes raadde hij aan?

Op 4-9-2021 om 12:15, koenfucius zei:

Vanmorgen wilde ik een nieuwe poging wagen met de Eversharp Fashion Razor (of Schick H1), een injector die eigenlijk bedoeld was voor dames. Volgens Andreas/Riverrun (actief op diverse fora), de kenner inzake injectors, zijn favoriet (zie www.razors.click/razors/Schick H1/ ).

Eerste poging jaren geleden was niet echt een succes. Vanmorgen wilde ik een nieuwe poging wagen. Nieuw mesje, maar net als vorige keer lijkt dat scheef te zitten. Ik probeer dus met de injector sleutel en mijn duimnagel het mesje in positie te krijgen. Resultaat - bloedende duim en mesje nog steeds scheef.😬

Een nieuw exemplaar is onderweg (voor 8 USD, zelfs met eventuele kosten, kan ik ik wel een nieuwe poging wagen.)

Ik denk dat ik dit al eens eerder heb gepost maar kon het direct terugvinden, vandaar...

IMG_20210903_205045.jpg

IMG_20210903_205102.jpg

IMG_20210903_205120.jpg

IMG_20210903_205137.jpg

IMG_20210903_205154.jpg

Nagels moet je knippen, die kun je niet scheren.

• Haha 2

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Doos is Matador. Swesti is 1 vd merken door hen geproduceerd heb ik me laten vertellen. Ook enigszins te herkennen aan de holle zijkanten vd bodemplaat.

Veel interessanter is de reisbeschermer. Die zie je op deze manier vrijwel nooit.

• I like it 1
  • Thanks! 1

48 minuten geleden, efsk zei:

Doos is Matador. Swesti is 1 vd merken door hen geproduceerd heb ik me laten vertellen. Ook enigszins te herkennen aan de holle zijkanten vd bodemplaat.

Veel interessanter is de reisbeschermer. Die zie je op deze manier vrijwel nooit.

Bedankt Richard ! Toch de moeite waard geweest om mee te nemen dus 😄

• I like it 1