meemai Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Hey ik heb geprobeerd te zoeken en iets te willen vertalen, maar het lukt mij niet en van google translate kan ik ook geen goeie koffie krijgen. Ik zou het graag weten het komt uit een liedje dat ik heel graag luister. Gezien dit het enige forum is waar ik eigenlijk echt actief ben vraag ik het hier. Vroeger zat ik op een ander forum maar daar heb ik een perma ban. Nos defaites ne prouvent rien Si ce n'est que nous etions peu nombreux Pour lutter contre l'infamie Et nous vous demandons que ceux Qui nous regardent... Que ca soit eux qui aient honte de ne rien Avoir fait! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Vroeger zat ik op een ander forum maar daar heb ik een perma ban. haha, ook echt die laatste zin weer Maar goed, sorry echt weinig verstand van Frans. Misschien een van onze Belgische forumvrienden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 Vroeger zat ik op een ander forum maar daar heb ik een perma ban. haha, ook echt die laatste zin weer Maar goed, sorry echt weinig verstand van Frans. Misschien een van onze Belgische forumvrienden? Komt wel goed, en hmm ik lieg daar niet over zulke dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 huh? hoe bedoel je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 huh? hoe bedoel je? Dat het de waarheid is, dat ik het hier post. Omdat ik alleen hier zit en op een ander forum gebanned was. Anders was dat forum wellicht wat meer op zijn plek dan een scheerforum, dat is wat ik bedoelde. Anders krijg je misschien mensen die gaan roepen dat dit niet thuis hoort op een scheer-forum etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 oooohhhh.... Nou, daarvoor is ook dit subforum toch, om andere dingen te bespreken. Succes met de juiste vertaling vinden iig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Maak je geen zorgen, als je het er in dit subforum niet over kunt hebben (binnen fatsoenlijke grenzen, netiquette etc), weet ik het ook niet Oh ja, mijn Frans zuigt, dus helpen kan ik je helaas niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Onze nederlagen bewijzen niks, Afgezien van het feit dat we slechts met weinig waren, Om te vechten tegen de schande, En wij vragen dat zij die ons gadeslaan, Diegenen zijn die zich moeten schamen, Omdat ze niks ondernomen hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ik heb Frans gisteren nog gesproken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Onze nederlagen bewijzen niks,Afgezien van het feit dat we slechts met weinig waren, Om te vechten tegen de schande, En wij vragen dat zij die ons gadeslaan, Diegenen zijn die zich moeten schamen, Omdat ze niks ondernomen hebben @meemai: wie zingt dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 @meemai: wie zingt dit? http://youtu.be/IN0ipvgYIZc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ik heb Frans gisteren nog gesproken Kut ik moest lachen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Ik heb Frans gisteren nog gesproken Kut ik moest lachen. Deed het pijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 Onze nederlagen bewijzen niks,Afgezien van het feit dat we slechts met weinig waren, Om te vechten tegen de schande, En wij vragen dat zij die ons gadeslaan, Diegenen zijn die zich moeten schamen, Omdat ze niks ondernomen hebben Tussen tak! (duizendmaal danks in de Noorse taal geloof ik.) Onze nederlagen bewijzen niks,Afgezien van het feit dat we slechts met weinig waren, Om te vechten tegen de schande, En wij vragen dat zij die ons gadeslaan, Diegenen zijn die zich moeten schamen, Omdat ze niks ondernomen hebben @meemai: wie zingt dit? De link van Puerco dat liedje is hem. Het is eigenlijk een twee-mans band, de zanger doet teksten etc, en dan nog een tweede man die vaak het technische doet. Hoewel het kan zijn dat de zanger nu weer alleen is. Want ik weet dat de band een tijdje opgeheven was, vanwege persoonlijke omstandigheden van de zanger... Maar goed het is een band uit Luxemburg dus ze implementeren ook veel verschillende talen, ze zingen vaak in Engels. Maar vaak komen Duitse, Franse Italiaanse of soms zelfs nog een andere taal doorheen. Hij komt ook met vele thema's hij heeft zeker 4 albums geweid aan verbannen zijn uit je thuisland. Omdat zijn overgroot vader of een nog verdere vader uit Spanje is verbannen. Het gaat ook over revolutie en de strijd tegen het facisme. Je moet er van houden dat soort muziek maar ik ben er weg van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts