Ga naar inhoud
koenfucius

Cold River Soap Works

Aanbevolen reacties

ik ben een grote fan van CRSW-zepen.  Ik heb er tot nu toe vijf weten te verkrijgen via diverse fora.  Vorige week kreeg ik een nieuwsbrief van CRSW met enkele nieuwe herfstzepen.  Daar zaten er wel enkele geuren-combinaties tussen die mij aantrokken en dus wilde ik er een aantal bestellen.  Bleek dat er geen optie meer was om buiten de US te leveren.  Dus CRSW gecontacteerd en dit was het berichtje dat ik kreeg van Larry, de eigenaar:

We had to suspend International sales. For over four years we sold and shipped our products worldwide with few to no problems. About seven months ago we started to have an increasing amount of packages go lost. We are a very small company and could not continue to support such losses. I am looking into an alternative shipping carrier and trying to negotiate better rates.

I’m happy to hear you are enjoying our soaps! I hope to have a resolution soon so our friends outside of the USA and Canada can purchase and use our shaving soaps.

Best Regards,
Larry Jones
Cold River Soap Works
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Anders een keertje voorstellen aan Larry om z'n zepen via Maggard Razors te verkopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, Brad Maggard als hij in de VS zit of anders Carmine van Top Of The Chain in Canada.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik ook gesuggereerd. Ook met Maggards in contact geweest die aangaf dat hij al pogingen ondernomen had maar dat er van de kant van CRSW voorlopig geen interesse was

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.