Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik ben een grote fan van CRSW-zepen.  Ik heb er tot nu toe vijf weten te verkrijgen via diverse fora.  Vorige week kreeg ik een nieuwsbrief van CRSW met enkele nieuwe herfstzepen.  Daar zaten er wel enkele geuren-combinaties tussen die mij aantrokken en dus wilde ik er een aantal bestellen.  Bleek dat er geen optie meer was om buiten de US te leveren.  Dus CRSW gecontacteerd en dit was het berichtje dat ik kreeg van Larry, de eigenaar:

We had to suspend International sales. For over four years we sold and shipped our products worldwide with few to no problems. About seven months ago we started to have an increasing amount of packages go lost. We are a very small company and could not continue to support such losses. I am looking into an alternative shipping carrier and trying to negotiate better rates.

I’m happy to hear you are enjoying our soaps! I hope to have a resolution soon so our friends outside of the USA and Canada can purchase and use our shaving soaps.

Best Regards,
Larry Jones
Cold River Soap Works
  • I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

Heb ik ook gesuggereerd. Ook met Maggards in contact geweest die aangaf dat hij al pogingen ondernomen had maar dat er van de kant van CRSW voorlopig geen interesse was