Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een bekende holy grail krabber van Gillette. Er wordt al jaren onveranderlijk grof geld voor toggles geboden. Aangezien ik persoonlijk Fatboys al zwaar overgewaardeerd vind, kun je je wellicht voorstellen dat ik niet van plan ben om veel geld te betalen voor een dergelijke krabber.

De aantrekkingskracht zit hem vooral in de relatieve zeldzaamheid, waardoor vraag en aanbod vanzelf zijn werk gaat doen.

• 3 weeks later...
Posted

moet je maar eens op ebay kijken voor een Gillette Aristocrate Cristmass edition uit 1956 

gewoon ruim 1450,00 euries

nog gekker als met een Toggle

• 2 weeks later...
Posted
Willieman schreef op ‎22‎-‎10‎-‎2019 om 22:43:

Grappig dit is mijn ex toggle die ik  op ebay heb verkocht 

Tip voor een volgende keer. Niet verkopen op .nl maar op .com of .co.uk. Daar zit toch je clientèle voor dit soort krabbers.

• 1 month later...
Posted
Marcel schreef op 4-10-2019 om 21:38:

Een bekende holy grail krabber van Gillette. Er wordt al jaren onveranderlijk grof geld voor toggles geboden. Aangezien ik persoonlijk Fatboys al zwaar overgewaardeerd vind, kun je je wellicht voorstellen dat ik niet van plan ben om veel geld te betalen voor een dergelijke krabber.

De aantrekkingskracht zit hem vooral in de relatieve zeldzaamheid, waardoor vraag en aanbod vanzelf zijn werk gaat doen.

Een D1 of F4 is al geen holy grail meer vind ik. Dagelijks staan ze op EBay of andere verkoop sites.