Jump to content

word extro cosmesi tobacco scheerzeep nog gemaakt ?

Recommended Posts

Posted

ik had vele goede recensies gelezen over de extro cosmesi tobacco aangezien ik op zoek was naar een goede ietwat zoete tabbacco scheerzeep met goede slickness en goed creme schuiment maar overal waat ik zocht zag ik deze zeep niet in voorraad ik vraag me af of deze zeep uberhaubt nog in productie is of wellicht weet iemand een tabacco zeep die over deze eigenschappen besschikt nu toe heb ik paa cavendish die wel erg sterk ruikt en de rasozero barbacco die ietwat chemisch en syntetisch ruikt maar misschien moet ik er nog  aan wennen tot nu toe maar 1 keer gebruikt.

dank heren.

Posted

Of de geur overeenkomt weet ik niet, maar de Tobacco Verde van TFS is een erg lekkere, maar vooral ook goede scheerzeep. Die heeft zeker goede glijeigenschappen en een topkwaliteit schuim.

Posted
Kitchen schreef 2 uur geleden:

Of de geur overeenkomt weet ik niet, maar de Tobacco Verde van TFS is een erg lekkere, maar vooral ook goede scheerzeep. Die heeft zeker goede glijeigenschappen en een topkwaliteit schuim.

Heerlijk zeepje, maar inderdaad zoals @Barbiere di Figaro all zegt, totaal andere geur, omdat het groene tabak is is deze juist fris en groen ipv donker houtig. 

Posted
sami schreef 8 uur geleden:

ik had vele goede recensies gelezen over de extro cosmesi tobacco aangezien ik op zoek was naar een goede ietwat zoete tabbacco scheerzeep met goede slickness en goed creme schuiment maar overal waat ik zocht zag ik deze zeep niet in voorraad ik vraag me af of deze zeep uberhaubt nog in productie is of wellicht weet iemand een tabacco zeep die over deze eigenschappen besschikt nu toe heb ik paa cavendish die wel erg sterk ruikt en de rasozero barbacco die ietwat chemisch en syntetisch ruikt maar misschien moet ik er nog  aan wennen tot nu toe maar 1 keer gebruikt.

dank heren.

Ik heb de TFS Tabacco Verde gehad. Deze ruikt bloemig en fris. Een wat klassieke zeepgeur. De  Extro Tobacco heb ik nog steeds en die heeft juist een donkere en leerachtig geur. Absoluut niet vergelijkbaar met elkaar. Laatstgenoemde vind ik trouwens een erg lekkere geur. 

• 3 weeks later...
Posted

Hoi @Sami, wij zouden dat dan zelf actief moeten bijhouden, wie we dat moeten laten weten, dat doen we wel, als iemand er ons per mail expliciet om vraagt, maar die mogelijkheid is er standaard niet.

Wat wel schijnt te kunnen, is dat je met een rss-feed van een pagina een melding krijgt, als er wat wijzigt. Tenminste, sommigen moeten dat zo ingesteld hebben, omdat we dan vaak ook direct bestellingen zien, als de voorraad weer is aangepast.

Posted

@Jan Zoethout klopt die site had ik al gecheckt ik vind hun shipping tarief nogal aan de hoge kant vandaar dat ik het liever in nl aanschaf. 

Dank voor je reaktie. 

Dank je @Barbiere di Figaro dan wacht ik nog geduldig af dank voor je reaktie ?

Posted
sami schreef 59 minuten geleden:

@Jan Zoethout klopt die site had ik al gecheckt ik vind hun shipping tarief nogal aan de hoge kant vandaar dat ik het liever in nl aanschaf. 

Dank voor je reaktie. 

15 euro verzendkosten is inderdaad nogal straf ... 

Posted

@sami Ik zou ook even de site van Connaughtshaving.com in de gaten houden. Die heeft de Extro zepen ook in het assortiment. Maar :!:  volgens de site is uitgerekend de Tabacco even niet op voorraad:(.

Posted

@Jan83 klopt ook daar zag ik al dat die niet op voorraad is ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom die ineens nergens meer te krijgen is

• 2 weeks later...