ChrisVanMeer Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 Tot nader order is de Tapatalk ondersteuning uitgeschakeld. Dit doordat er een lid zich bij ons heeft gemeld, welke via Tapatalk kopieën krijgt van PM-conversaties. Onderzoek heeft het volgende opgeleverd: In de forumsoftware zit geen configuratiefout Bij de hoster zien we ook geen uitgaande mail naar het lid wat zich heeft gemeld De Tapatalk instellingen zijn nagelopen, hier konden we ook niets in vinden Communicatie richting Tapatalk levert tot op heden niets op Indien de oorzaak boven water komt, wordt de plugin weer ingeschakeld, eerder niet. We willen natuurlijk wel jullie privacy waarborgen. De staf 3 5
Fiestars18 Posted October 20, 2019 Posted October 20, 2019 Hoop dat er wel wat kan gebeuren mbt Tapatalk aangezien ik me dan weer meer kan bezig houden met het forum, een bericht plaatsen met foto e.d. 1
ChrisVanMeer Posted October 20, 2019 Author Posted October 20, 2019 Niets hoeft je te weerhouden om met het forum bezig te gaan. Je kunt ook donateur worden en zo het probleem omzeilen zodat je wel foto's kan plaatsen Vooralsnog zie ik Tapatalk niet ingeschakeld worden.
ArieMaiden Posted October 21, 2019 Posted October 21, 2019 Jammer. 99% van mijn activiteit ging via Tapatalk. Ik merk dat ik nu veel minder 'even' op het forum kijk. 5
Jan83 Posted October 23, 2019 Posted October 23, 2019 ChrisVanMeer schreef op 20-10-2019 om 14:33: Niets hoeft je te weerhouden om met het forum bezig te gaan. Je kunt ook donateur worden en zo het probleem omzeilen zodat je wel foto's kan plaatsen Vooralsnog zie ik Tapatalk niet ingeschakeld worden. Dat is jammer want deelname aan het forum werkt (naar mijn mening) via Tapatalk een stuk overzichtelijker en makkelijker dan via de site. ArieMaiden schreef op 21-10-2019 om 21:37: Jammer. 99% van mijn activiteit ging via Tapatalk. Ik merk dat ik nu veel minder 'even' op het forum kijk. +1. Dat geldt voor mij ook. 1
marzman Posted October 23, 2019 Posted October 23, 2019 Jan83 schreef 2 uur geleden: Dat is jammer want deelname aan het forum werkt (naar mijn mening) via Tapatalk een stuk overzichtelijker en makkelijker dan via de site. +1. Dat geldt voor mij ook. En gevaarlijker. Het is een te serieuze bug om het zo maar terug in te schakelen. Overigens vind ik de mobiele template ook goed werken. 1
Kogel Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 Ah, kijk aan. Ik snapte er al helemaal niets van. Tapatalk is voor mij 100 procent van de activiteit op het forum. Dus idd al maanden niet gekeken omdat Tapatalk elke avond voor mij een foutmelding gaf.
Scoozy Posted November 25, 2019 Posted November 25, 2019 Oh zeer spijtig voor mij de enige manier om fatsoenlijk zonder betaling een foto te plaatsen dus nu advertenties zonder foto dan maar want op het werk kan ik geen Photobucket of imgur gebruiken als ook geen usb stick is toegelaten.
guy1307 Posted November 27, 2019 Posted November 27, 2019 Scoozy schreef op 25-11-2019 om 08:11: Oh zeer spijtig voor mij de enige manier om fatsoenlijk zonder betaling een foto te plaatsen dus nu advertenties zonder foto dan maar want op het werk kan ik geen Photobucket of imgur gebruiken als ook geen usb stick is toegelaten. Je kan ook Imgur app op je gsm zetten. Misschien helpt dat? 1
HiFuMi Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 guy1307 schreef op 27-11-2019 om 08:33: Je kan ook Imgur app op je gsm zetten. Misschien helpt dat? ah interessant wel ff leren hoe dat moet dan welke app is dat dan precies , gewoon Imgur ??
Chipper Posted November 28, 2019 Posted November 28, 2019 - account aanmaken op Imgur. - App installeren op je telefoontje. - Fotootje maken en uploaden naar Imgur - Fotootje wel hidden maken en niet publiek (doe ik toch, ik wil niemand tot last zijn met mijn plaatjes... ) - Via Imgur kun je de link naar het plaatje copieren - Deze link kun je gebruiken met de button 'Afbeeldingen invoegen vanaf URL' in een nieuwe post op het forum. Maar tapatalk werkt inderdaad een heel stuk minder omslachtig vind ik ..... Doneren is nog de simpelste oplossing...;) 2
ChrisVanMeer Posted November 28, 2019 Author Posted November 28, 2019 Chipper schreef 1 uur terug: Doneren is nog de simpelste oplossing...;) En de meest dankbare!
bartje-p Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 Nog steeds niet mogelijk dit forum te benaderen met tapatalk denk ik? Ik kan me in ieder geval niet aanmelden via die app
decraew Posted March 2, 2020 Posted March 2, 2020 Scoozy schreef op 25-11-2019 om 08:11: Oh zeer spijtig voor mij de enige manier om fatsoenlijk zonder betaling een foto te plaatsen dus nu advertenties zonder foto dan maar want op het werk kan ik geen Photobucket of imgur gebruiken als ook geen usb stick is toegelaten. Ja, dat !!! Ik wordt er waanzinnig van om anno 2020 erin te slagen op een eenvoudige manier een foto te plaatsen. Google pics linken werkt niet, andere hosting sites ook dikwijls niet, en via mijn laptop van't werk heb ik ook minder en minder mogelijkheden (geen privé PC meer). Chipper schreef op 28-11-2019 om 17:04: - account aanmaken op Imgur. Imgur werkt niet met elk forum, helaas.
JvdK Posted March 2, 2020 Posted March 2, 2020 Had al voor ik officieel lid werd gelezen hoe eenvoudig een donateur foto’s kan plaatsen. Foto maken, foto selecteren, op gereed klikken, klaar. Ik heb er al zoveel gemak van gehad ?? 4
Scoozy Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 decraew schreef op 2-3-2020 om 16:03: Ja, dat !!! Ik wordt er waanzinnig van om anno 2020 erin te slagen op een eenvoudige manier een foto te plaatsen. Google pics linken werkt niet, andere hosting sites ook dikwijls niet, en via mijn laptop van't werk heb ik ook minder en minder mogelijkheden (geen privé PC meer). Imgur werkt niet met elk forum, helaas. Zoals alles in deze wereld draait alles om geld dus het kan ook zonder foto's en desnoods stuur je ze via pm 1
Recommended Posts