JeroenP Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Tja, de concurrentie is heftig. Ik heb niet het idee dat de natscheerders heel erg toenemen en er komen wel her en der winkels bij... Dus meer vissers in dezelfde vijver. Dan vang je per saldo individueel minder vis. Toevallig gisteren de podcast van Sharpologist geluisterd, hij voorspelde deze ontwikkeling/marktwerking al in februari '19. 1
Levi Posted August 25, 2019 Author Posted August 25, 2019 Ja er is zeker genoeg concurrentie en veel webshops de laatste jaren. Wel jammer, hij was de enige Europese Stirling verdeler. En zeker nu er aftershave splashes konden aangekocht worden en er was zelfs spraak van EDT binnenkort. Naar mijn vermoeden heeft David dit niet zien aankomen. Ik denk dat er wel meer aan de hand is.
koenfucius Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Het bericht spreekt toch van een toekomstige opening, dus hopelijk is het maar een tijdelijk probleem 1
JeroenP Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Bedankt voor de correctie; inderdaad geven ze aan naar een doorstart te kijken dus mijn reactie is wellicht wat te zwart/wit. ? 2
Recommended Posts