Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen heren/dames,

ik had begin van de week wat besteld bij connaughtshaving in de UK en na een werkweek nog niks ontvangen maar bij andere bekende online winkels in de UK zoals shavelounge waar ik gewoonlijk het al na ongeveer 3 werkdagen al binnen heb ik was wel vergeten track en trace aan te vinken ik weet niet of dat er mee te maken heeft wellicht zijn er andere scheergenoten die ervaring hebben met deze verkoper connaughtshaving ik heb nu geen enkele indicatie wanneer de postbode voor de deur staat en door wie het bezord word shavelounge heeft dat wat beter aangegeven.

Dank.

Posted

Vroeger een paar keer bij Connaught besteld. Alles heel correct verlopen. Paul van Connaught heeft een goeie reputatie op beide Britse scheerfora.
Ik vermoed dat de vertraging eerder te maken heeft met de post, zeker in deze vakantieperiode

• I like it 1
Posted

dank voor je reaktie koenfucius ik had deze verkoper hier gezien als aanrader vandaar dat ik in vertrouwen wat besteld heb maar je hebt een goed punt het zal ongetwijfeld aan de zomer periode  liggen .

Fijne werk dag als je nog moet werken en anders fijne  vrije dag.

• I like it 1
Posted

@sami ik ben ook nog in blijde verwachting op een pakketje van Connaught. Het is normaal dat dit iets langer duurt, ik heb ook zonder track & trace laten versturen. Dus het pakketje gaat via de gewone weg (de post) i.p.v. een koeriersdienst. Vandaag is het 7 dagen geleden.  Dus hopelijk zal de bel straks overgaan ?.

• I like it 1
Posted

Naar mijn ervaring is de verzendtijd vanuit de UK nogal wisselend. Soms komt het na 2 dagen al, soms 2 weken. Bij shavelounge ook wel eens 2 weken gewacht, met tracking, heeft gewoon heel lang ergens 'liggen wachten'. Dus wat mij betreft volkomen normaal nog dit [emoji6]

Posted

Mijn ervaringen met connaught zijn goed. Paul is altijd correct en bij vragen reageert hij snel, de zaken zijn keurig verpakt.

Ik heb altijd voor de untracked optie gekozen. Dit duurt inderdaad langer: soms wel twee weken, maar het komt wel.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Posted

Ik heb er vaker besteld, ene keer was t binnen een week hier,  heb al gehad duurde het twee weken. Altijd alles netjes ontvangen.

Posted

De snelheid van arriveren uit Groot Brittannie kan varieren.
Ook wacht ik al een paar dagen op twee Nederlands pakketje, die normaal de volgende dag in huis zouden liggen. Iets met drukte bin PostNL is mij verteld.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Posted

geweldige services hebben ze je word al snel beantwoord op je mails en ik had mn pakketje  maandag besteld en zaterdag al ontvangen zeer tevreden