Ga naar inhoud

ervaringen met connaughtshaving

Aanbevolen berichten

Goedemorgen heren/dames,

ik had begin van de week wat besteld bij connaughtshaving in de UK en na een werkweek nog niks ontvangen maar bij andere bekende online winkels in de UK zoals shavelounge waar ik gewoonlijk het al na ongeveer 3 werkdagen al binnen heb ik was wel vergeten track en trace aan te vinken ik weet niet of dat er mee te maken heeft wellicht zijn er andere scheergenoten die ervaring hebben met deze verkoper connaughtshaving ik heb nu geen enkele indicatie wanneer de postbode voor de deur staat en door wie het bezord word shavelounge heeft dat wat beter aangegeven.

Dank.

Link naar bericht
Delen op andere sites

dank voor je reaktie koenfucius ik had deze verkoper hier gezien als aanrader vandaar dat ik in vertrouwen wat besteld heb maar je hebt een goed punt het zal ongetwijfeld aan de zomer periode  liggen .

Fijne werk dag als je nog moet werken en anders fijne  vrije dag.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@sami ik ben ook nog in blijde verwachting op een pakketje van Connaught. Het is normaal dat dit iets langer duurt, ik heb ook zonder track & trace laten versturen. Dus het pakketje gaat via de gewone weg (de post) i.p.v. een koeriersdienst. Vandaag is het 7 dagen geleden.  Dus hopelijk zal de bel straks overgaan 😁.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Naar mijn ervaring is de verzendtijd vanuit de UK nogal wisselend. Soms komt het na 2 dagen al, soms 2 weken. Bij shavelounge ook wel eens 2 weken gewacht, met tracking, heeft gewoon heel lang ergens 'liggen wachten'. Dus wat mij betreft volkomen normaal nog dit [emoji6]

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met connaught zijn goed. Paul is altijd correct en bij vragen reageert hij snel, de zaken zijn keurig verpakt.

Ik heb altijd voor de untracked optie gekozen. Dit duurt inderdaad langer: soms wel twee weken, maar het komt wel.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Link naar bericht
Delen op andere sites

De snelheid van arriveren uit Groot Brittannie kan varieren.
Ook wacht ik al een paar dagen op twee Nederlands pakketje, die normaal de volgende dag in huis zouden liggen. Iets met drukte bin PostNL is mij verteld.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.