JazzBaard Posted August 15, 2019 Posted August 15, 2019 Hallo! Ik ben een student uit amsterdam, en heb me laten interesseren in het wetshaving fenomeen. Ik heb tot nu toe alleen nog ervaring met de gillette etc. mesjes, en wil graag een open mes proberen. Omdat ik een gevoelige huid heb en ik niet veel succes boek met de wegwerp mesjes trim ik over het algemeen mijn gezichtshaar met elektrische trimmers. Maar glad zal het er niet van worden. Ik weet nog niet zoveel van open messen, dus hopelijk kan ik hier meer informatie vinden over welke merken en soorten goed zijn en waar ik kan beginnen!
RolfMetHaar Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Welkom, nog een paar keer posten en je kunt in de markt. Daar staat een groot assortiment open messen op je te wachten. Voor een paar tientjes kun je dan gaan proberen of het wat voor je is. Veel plezier hier!
Robgtt99 Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Welkom. Je hebt een goede keus gemaakt. Met een open mes heb ik in ieder geval goede ervaringen en zeker minder irritatie. Helemaal i.c.m. een goede zeep (baume o.i.d.)
ChrisA Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Welkom uit Brabant. En gewoon met open mes beginnen. Schaf een goedkope aan via dit Forum.
Ko Eversdijk Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Welkom, misschien een goed idee om eerst als tussenstap met een safetyrazor of wel een krabbertje proberen te scheren. Gelijk van b.v. Gillette Fusion op open mes over schakelen is misschien toch wat moeilijker.
Recommended Posts