Ko Eversdijk Posted August 15, 2019 Posted August 15, 2019 Het valt mij op, dat je als je klikt op: WIE IS ER ONLINE (BEKIJK VOLLEDIGE LIJST), dat je dan tegenwoordig veel "Gasten" tegenkomt. Misschien is er een mogelijkheid om iemand die als gast het forum bezoekt, uit te nodigen om lid van het forum te worden? Als misschien uitgelegd wordt wat de voordelen zijn, dan levert dat misschien weer nieuwe leden op. Het kan misschien ook zijn dat er leden zijn die het forum verlaten hebben, die nu als gast meekijken. Is ook prima zou ik zeggen, maar misschien is het een idee om weer mee te gaan doen met de discussies!
ChrisVanMeer Posted August 15, 2019 Posted August 15, 2019 Die vele “Gasten” die je dan gelijk ziet zijn voornamelijk de grote zoekmachines (Google etc) die de site indexeren. Het is niet mogelijk iemand van de “Gasten” lijst uit te nodigen, aangezien we dan geen email adres van die personen hebben.
Ko Eversdijk Posted August 15, 2019 Author Posted August 15, 2019 Ok naar mijn idee zijn er de laatste tijd wat meer gasten, Maar dat zal verbeelding zijn. Ik dacht dat het misschien mogelijk zou zijn dat iemand die het forum bezoekt zonder in te loggen, dan een boodschap te zien zou krijgen. Maar ik ben verder niet echt goed thuis op i,c.t. gebied. Was ook maar een suggestie! 1 1
ChrisVanMeer Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 En stel dat het wel mogelijk zou zijn, wat zou jij dan bijv. als boodschap willen laten zien?
marzman Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Als het indexers van Google zijn dan verdwijnen we uit de Google resultaten als we die een boodschap geven. 1
JeroenP Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Wel vreemd eigenlijk; als ik Google op 'klassiek scheren' of 'nat scheren' , staat dit forum niet tussen de zoekresultaten. Althans niet op pagina 1 of 2.
marzman Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Op 'scheerklaar' zijn we het tweede resultaat, maar zo te zien ranken nieuwsites en webwinkels inderdaad hoger
Ko Eversdijk Posted August 16, 2019 Author Posted August 16, 2019 En stel dat het wel mogelijk zou zijn, wat zou jij dan bijv. als boodschap willen laten zien? Even een kort bericht wat de voordelen kunnen zijn van lid worden van het forum. Zoals dat je met vragen op scheergebied terecht kan, dat je korting in bepaalde scheerwinkels kunt krijgen, dat er een rubriek vraag en aanbod is om scheerspullen te kopen of te verkopen. Kortom war reclame dus. Maar misschien zit er niet zoveel voordeel in. Hoe de werking van zoekmachines precies is weet ik niet zo goed. De opmerking van Marzman begrijp ik dan ook niet helemaal. (Als het indexers van Google zijn dan verdwijnen we uit de Google resultaten als we die een boodschap geven). Vind ik verder niet erg. Hoef ik ook geen uitleg over. Ik denk gewoon wat mee, ben verder een leek op computergebied, wel niet helemaal digibeet, anders was ik hier ook niet op het forum terecht gekomen 2 1
ChrisVanMeer Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 JeroenP schreef op 16-8-2019 om 13:18: Wel vreemd eigenlijk; als ik Google op 'klassiek scheren' of 'nat scheren' , staat dit forum niet tussen de zoekresultaten. Althans niet op pagina 1 of 2. Ik heb de SEO Meta Tags wat aangevuld. Over een tijdje moet dit wel het geval zijn. 1
Recommended Posts