sami Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Goedendag heren/dames, ik heb eens wat rond gekeken op vele online winkels naar een wat zoete drop anijs zoethout mint geur scheerzeep maar kon niet echt wat vinden weet iemand toevallig een scheerzeep of scheerzepen die aan deze geur noten voldoet/voldoen. Alvast dank heren van het goede scheer leven.
marzman Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Proraso Blauw heeft schijnbaar ook een zoethout geur, maar de meningen daarover zijn verdeeld. Ik heb die zelf daarom niet gekocht. Echt drop ga je denk ik niet vinden, buiten Nederland vindt iedereen dat vies.
Lampuhkap Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 de TFS Hercules heeft wel een beetje dat profiel https://www.barbieredifigaro.nl/index.php?route=product/product&search=tfs&product_id=1324 @marzman ik vind drop ook niet te vreten hoor 1
shadowman12 Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Op trythatsoap.com kun je zoeken op geurnoten. Of stuur deze geurnoten naar gingersgarden en je krijgt een op gemaakte zeep.
ChrisVanMeer Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Ik zat aan Extro Licorice & Magnolia te denken, maar die voldoet maar aan een paar van die geuren. 1
Moods Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Is Stirling Black Ice wellicht iets voor je? Anijs en menthol, dat is het dichtste bij wat ik zo kan bedenken.
RolfMetHaar Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Mama bear heeft een zeep met drop geloof ik.Fijne zeepjes.Let op dat menthol en mint niet hetzelfde is. Menthol is echt dat koelende effect op je huid, heeft niet per se een munt geur.Munt/mint is alleen de geur, zonder koelend effect.Dus check de ingrediënten voor menthol als je wel of niet dat koelende wil
sami Posted August 16, 2019 Author Posted August 16, 2019 (edited) dank jullie wel heren velen van die zepen zijn niet verkrijgbaar in nederland en uit het buitenland betaal je wat meer voor invoer en verzending dan word het al gauw een duur zeepje, dank voor de suggesties heren/dames. Edited August 16, 2019 by sami
JeroenP Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 (edited) Geen menthol, maar voor het overige voldoet hij wel aardig aan je wensen denk ik: https://www.etsy.com/nl/listing/549059578/oranje-anijs-zeep-drop-geparfumeerde# Qua ingrediënten, lijkt het mij dat je deze (ook) als scheerzeep kan gebruiken, maar er zijn mensen op het forum die daar verstand van hebben. Zeep zelf is € 5,61 + verzending ad € 9,61. Da's niet (UEKAZ) duur. Edited August 16, 2019 by JeroenP grammatica
RolfMetHaar Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Ik zou het er niet op gokken. Waarschijnlijk kun je hier geen schuim mee maken.Hij is niet ontwikkeld als scheerzeep dus niet getest of hij opschuimd.De ingrediënten zien er OK uit, maar de verhoudingen zijn niet zichtbaar en die zijn wel belangrijk.Ik zou eerder een potje etherische olie scoren en die toevoegen aan een niet te sterk ruikende of geurloze zeep.Ik doe dit zelf met bv de aloë vera zeep van haslinger. Ik heb verschillende geuren die ik kan combineren. Kan nog leuk zijn ook [emoji846] 1
UnShaven Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 KEPKINH heeft zepen met anijs, mint en menthol in het assortiment..
Recommended Posts