Ga naar inhoud
IEDierckx

Lijmresten

Aanbevolen reacties

Wellicht een stomme vraag maar het stoort mij toch:

Ik gebruik Feather mesjes (Hi Stainless) en als ik een nieuw mesje uit het papier haal zitten er telkens 2 grote lijmklonters aan het mesje. Daardoor kleeft het mesje ook aan de krabber als ik hem uiteenhaal om te reinigen. Heeft iemand anders dat ook en hoe krijg ik de lijmklonters weg ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wellicht een stomme vraag maar het stoort mij toch:

Ik gebruik Feather mesjes (Hi Stainless) en als ik een nieuw mesje uit het papier haal zitten er telkens 2 grote lijmklonters aan het mesje. Daardoor kleeft het mesje ook aan de krabber als ik hem uiteenhaal om te reinigen. Heeft iemand anders dat ook en hoe krijg ik de lijmklonters weg ?

Ik gebruik ze al een paar jaar, is me nog nooit opgevallen. Waar heb je ze gekocht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het goed is is dat was, en geen lijm, dus met heet water zou je het gewoon weg moeten kunnen spoelen.
Sommige voskhod mesjes hebben dit ook, maar dan blijft eigenlijk altijd de was an het papier zitten en niet aan het mesje

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.