IEDierckx Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Wellicht een stomme vraag maar het stoort mij toch: Ik gebruik Feather mesjes (Hi Stainless) en als ik een nieuw mesje uit het papier haal zitten er telkens 2 grote lijmklonters aan het mesje. Daardoor kleeft het mesje ook aan de krabber als ik hem uiteenhaal om te reinigen. Heeft iemand anders dat ook en hoe krijg ik de lijmklonters weg ?
shadowman12 Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Wellicht een stomme vraag maar het stoort mij toch: Ik gebruik Feather mesjes (Hi Stainless) en als ik een nieuw mesje uit het papier haal zitten er telkens 2 grote lijmklonters aan het mesje. Daardoor kleeft het mesje ook aan de krabber als ik hem uiteenhaal om te reinigen. Heeft iemand anders dat ook en hoe krijg ik de lijmklonters weg ?Ik gebruik ze al een paar jaar, is me nog nooit opgevallen. Waar heb je ze gekocht?
RolfMetHaar Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Als het goed is is dat was, en geen lijm, dus met heet water zou je het gewoon weg moeten kunnen spoelen.Sommige voskhod mesjes hebben dit ook, maar dan blijft eigenlijk altijd de was an het papier zitten en niet aan het mesje 1 1
IEDierckx Posted August 12, 2019 Author Posted August 12, 2019 @RolfMetHaar Fantastisch, dat ga ik meteen proberen !
Recommended Posts