Ko Eversdijk Posted August 10, 2019 Posted August 10, 2019 Heeft er iemand ervaring met Superli Moscow ijs Eau de Cologne. Ik wou eigenlijk Kremlon ijs eau de cologne bestellen bij Paul Kox (dutchshavingshop.nl). Maar dat zit helaas niet meer in het assortiment. Hij gaf dit als alternatief aan. Met Kremlon hebben wij hele goede ervaring. Vraag me af of de Superli even goed is, of misschien nog beter? Graag uw mening!
dulac66 Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 VVerstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Alex_G Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 geen ervaring met de Moscow ijs maar heb wel de Ice Tonic die bevalt goed en ruikt ook erg lekker.
Ko Eversdijk Posted August 26, 2019 Author Posted August 26, 2019 Ik heb de ijs eau de cologne inmiddels bij Bulgaria Kremlon kunnen bestellen. Is de fabriek volgens mij. Aangezien ik goede ervaring met deze e.d.c. heb blijf ik deze maar gebruiken. Je frist er enorm van op. Zeker bij de huidige buitentemperaturen wel belangrijk! 1
Alex_G Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Fijn dat het gelukt is. Ja zeker op deze dagen erg lekker. had hem ook meegenomen op vakantie 1
Recommended Posts