vanopy Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Hallo allemaal, Na al even meegelezen te hebben en op een aantal andere fora reeds een account te hebben, besloot ik er hier toch ook maar ééntje aan te maken. Ik ben zelf 31 jaar en woon in België (vlakbij Maastricht). Sinds een aantal weken begonnen met het DE scheren, maar heb (helaas voor mijn bankrekening), de smaak al vrij goed te pakken. Het interessantste vind ik voornamelijk alle verschillende zepen/geuren die er te verkrijgen zijn. Zonet even opgeteld, maar op die korte periode dat ik er mee bezig ben heb ik me al een 13-tal zepen/crèmes aangeschaft... Tijd om het wat rustiger aan te doen, of ik kan een grotere badkamer gaan installeren :-) Hoop hier nog wat meer ervaring op te doen over het hele gebeuren in jullie topics! Grtn, 2
ChrisVanMeer Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society 1
Levi Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Welkom! Je hebt inderdaad al de smaak goed te pakken ?. Veel lees en scheer plezier hier.
Marcel Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Welkom! Ik zou een nieuwe badkamer/opslag regelen, rustiger doen kan vaak wel maar na een dag heb je dat ook wel gehad
Recommended Posts