pascal151 Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Hoi, Mijn naam is Pascal en ik kom uit Kapelle in Zeeland. Ik ben 38 jaar, getrouwd en 2 kids. Sinds een tijdje lees ik regelmatig hier op het forum mee. Heb nog geen hele grote verzameling spullen maar ik merk wel dat ik het ontzettend leuk en interessant vind. Dit weekend mijn eerste bestelling gedaan bij Maggard. En toen dacht ik dan word het tijd om me aan te melden op het forum want dit begint toch wel een serieuze hobby te worden. Ik ben begonnen met scheren zoals de meeste denk ik met een bus Gilette en een cardridge systeem. maar toch al vrij snel over gegaan op een kwast en de vergulde hand zeep. Ik ben gek op kokos en toen ik zag dat er scheercreme was met kokos geur heb ik die meteen besteld. daar kwamen later nog een aantal andere bij ( zonder kokos ) omdat ik dit prettig vond scheren. Ik ben toen ook over gestapt op een shavette van Dovo. die gebruik ik nog steeds wel eens. Maar heb inmiddels ook een safty razor van Edwin Jagger. En zit er over na te denken om een open scheermes te kopen. Ik hoop hier nog veel bij te leren en gewoon gezellig mee te doen. 3
ChrisVanMeer Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society 1 1
Ko Eversdijk Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Welkom, ik kom ook uit Kapelle, woon nu in Biezelinge. Scheer meestal met open mes Soms met safety razor. Heb ik diverse van liggen o.a. Gillette Slim Adjustable van 1966 (mijn geboortejaar). Ook enkele van Merkur en Muhle R41 Bij elkaar zo'n 20 krabbers denk ik.
Kitchen Posted August 7, 2019 Posted August 7, 2019 Welkom! En niet denken over dat open mes, gewoon doen!
pascal151 Posted August 7, 2019 Author Posted August 7, 2019 Ko Eversdijk schreef 1 uur geleden: Welkom, ik kom ook uit Kapelle, woon nu in Biezelinge. Scheer meestal met open mes Soms met safety razor. Heb ik diverse van liggen o.a. Gillette Slim Adjustable van 1966 (mijn geboortejaar). Ook enkele van Merkur en Muhle R41 Bij elkaar zo'n 20 krabbers denk ik. Hallo, ik had uw naam al eens voorbij zien komen ja en dacht hè dat is toevallig. Dan blijkt het toch maar een kleine wereld te zijn. U heeft al een mooie collectie bij elkaar als ik het zo lees.
Recommended Posts