shadowman12 Posted July 27, 2019 Posted July 27, 2019 Heeft iemand hier toevallig ervaring met de messen van Victor Creazzi / Bluesman Blades. Wat ik op zijn site site ziet er wel heel mooi uit.
Frank Posted July 30, 2019 Posted July 30, 2019 Zien er wel spectaculair uit, maar geeft die bladvorm geen problemen ? Met een rug die zo ver doorloopt kom je toch in de knoei als je XTG onder de neus wil scheren?
shadowman12 Posted July 30, 2019 Author Posted July 30, 2019 Geen idee eerlijk gezegd of je met XTG in de problemen komt. XTG onder de neus doe ik trouwens niet met een open mes alleen WTG
efsk Posted July 30, 2019 Posted July 30, 2019 shadowman12 schreef 44 minuten geleden: XTG onder de neus doe ik trouwens niet met een open mes alleen WTG los van met/op/tegen de vleug: tsk. 1
Marcel Posted July 31, 2019 Posted July 31, 2019 Ik vat de logica van de langere rug in combinatie met het kortere snijvlak niet. Het kán uiteraard maar met welk doel, anders dan esthetisch. Mooi vind ik ze wel, afgezien van de soms niet symmetrisch geslepen messen. Zo lijkt het tenminste op sommige foto's.
Recommended Posts