Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zeppelin rondzending.

Nu iedereen zo’n beetje de grote vakantie erop heeft zitten, ben ik van plan een “pass-around” te organiseren.

Zie hieronder voor de details:

Waar gaat ‘t over ?

Allereerst zal ik het rond te zenden object voorstellen:

GmcPQpI.jpg

De Seygus "pouch".

9IRqe5B.jpg

Een kijkje aan de binnenkant.

gULLw4G.jpg

De inhoud uitgestald:

- Kap

- Onderplaat (ene zijde “blade gap” van 0.5 mm, andere zijde “blade gap” van 0.7 mm)

- Korte dikke greep van RVS

- Slanke lange greep van titanium

CCYkliv.jpg

Zeppelin op slanke lange greep.

8wfqqIt.jpg

Zeppelin op korte dikke greep.

Het plan:

Ik heb nog nooit een rondzending (“pass-around”) georganiseerd, dus op goed geluk hier het plan.

Lijst.

Allereerst moet er een lijst komen met de deelnemers van de rondzending – in principe is de volgorde hetzelfde als de volgorde van binnenkomst.

In goed overleg kan natuurlijk een andere volgorde bepaald worden – laat me maar weten hoe de wijzingen zijn, zodat ik de lijst “up to date” kan houden.

Uitvoering.

Zodra er een lijst is, kan de zaak in gang gezet worden.

De Zeppelin gaat naar de eerste deelnemer in de lijst – daarvoor heb ik uiteraard de adresgegevens en het email adres van die eerste deelnemer nodig.

De eerste deelnemer probeert dan de Zeppelin uit – 1 à 2 weken lijkt me voldoende lang.

Hij (of zij) vraagt dan bij de volgende in de lijst de adresgegevens en email adres op en stuurt de Zeppelin dan door.

Het spreekt vanzelf dat het spulletje netjes verpakt wordt, en liefst met track&trace verstuurd.

Stel mij op z’n minst op de hoogte dat de Zeppelin doorgestuurd word, en naar wie.

Het zou inderdaad leuk zijn als je dit even in dit draadje vermeldt – nog leuker als je een klein verslagje van je ervaringen opschrijft.

De volgende deelnemer in de lijst doet dan hetzelfde, enz. , enz.

De lijst.

01 @mhharsta

02 @shadowman12 

03 @Fiestars18

04 @Kamp

05 @ArieMaiden

06 @koenfucius

07 @Dajd94

08 @Marcel

• I like it 4
  • Thanks! 3
Posted

Ook mijn vakantie zit er nog aan te komen, maar ik wil t.z.t. graag meedoen. Een mooi initiatief!!

• I like it 1
Posted

erg leuk initiatief Jan, en wil na mijn vakantie graag meedoen , ben terug op 19 augustus,.

• I like it 1
Posted

Heb kennelijk het einde van ieders vakantie een paar weken te vroeg ingeschat ...

Enfin - ik wacht rustig af , alvast 3 deelnemers over een paar weken is een goed begin.

• I like it 1
Posted

Leuk initiatief Jan!
Ik wil deze krabber ook wel een keer proberen.
Mijn vakantie is zojuist begonnen, dus zet mij maar wat verderop in de lijst.

Posted

Mooi initiatief Jan, ik zou het ook leuk vinden deze krabber te proberen.

Geen  vakantie gepland de komende maanden, dus ik kan me flexibel aansluiten.

Posted

Mooie actie, Jan!
Gewoon inschrijven heren, leuk om op deze manier een krabber te kunnen proberen en 'm daarna misschien zelfs aan te schaffen.

Posted

Het handigst is als je gewoon een post maakt met je naam. Dan de volgende kopieert die post en plakt zn naam eronder. Enzovoorts. Dan is helder wi meedoet, op welke plek je staan, kan makkelijk bijgehouden worden wie al was en waar de krabber is.

Posted
mhharsta schreef 16 uur geleden:

Mooi initiatief Jan, ik zou het ook leuk vinden deze krabber te proberen.

Geen  vakantie gepland de komende maanden, dus ik kan me flexibel aansluiten.

Prima, Maarten ! 

Dan ben jij wat mij betreft de eerste in de lijst - als je niet verhuisd bent weet ik je adres (geef 't voor alle zekerheid nog ff door in een PB'tje).

Doe ook even zoals Richard dat aangeeft - ik zal voor alle zekerheid de lijst in de eerste post ook bijhouden (paranoia ? hoezo ? ;-) ).

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

Zojuist de Zeppelin binnen gekregen, kop en 2 greepjes. Het ziet er goed uit allemaal.

Morgen de scheerbeurt, ik ben benieuwd!

• I like it 2
Posted
Fiestars18 schreef op 26-7-2019 om 12:39:

Ben nu op vakantie maar zal dit zeker in de gaten houden.

Met 2 weken weer terug, ben benieuwd.

Super ! Wie volgt ? ;-)

Posted

Hey Jan, zoals ik al aangaf met een kleine week ben ik terug zo rond de 12 de, en zou ook graag op de lijst willen komen. Ben flexible en heb geen haast, dus ergens op plek 5 of 6 zou geen probleem zijn.

Posted
Fiestars18 schreef 4 uur geleden:

Hey Jan, zoals ik al aangaf met een kleine week ben ik terug zo rond de 12 de, en zou ook graag op de lijst willen komen. Ben flexible en heb geen haast, dus ergens op plek 5 of 6 zou geen probleem zijn.

Dan kom jij op plaats 03, Andre ...

De lijst wordt dus:

01 @mhharsta

02 @shadowman12 

03 @Fiestars18

• I like it 1