Levi Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Nu ik de RazoRock Game Changer .84 in bezit heb (en heel tevreden over ben) vroeg ik me af welke krabbers nog in dit segment bevinden. Wat zouden jullie aanbevelen als “efficiënte krabber”?
Dajd94 Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Hoewel ik geen groot kenner ben, vraag ik me af of in dezelfde prijsklasse een krabber bestaat die aan de Gamechanger kan tippen. Als je op zoek bent naar efficiëntie/effectiviteit komen de Muhle Rocca en de Blackland Dart bij mij in gedachten. Met beiden nooit geschoren, maar schijnen vrij effectief te zijn naar wat ik er van hoor/lees. De Blackland Dart ziet er (naar mijn bescheiden mening) dan ook nog erg goed uit ook. 1
Levi Posted July 23, 2019 Author Posted July 23, 2019 Ik was al geneigd om een Blackland aan te schaffen maar dat zou puur op mijn gevoel geweest zijn. Daarom ik hier even dit onderwerp post om andere meningen te horen. Om een goede keus te maken en geen miskoop te doen. Benieuwd wat anderen nog kunnen toevoegen.
Levi Posted July 23, 2019 Author Posted July 23, 2019 De Merkur37 is mij al opgevallen dat deze in veel mensen hun lijstje terug komt. Maar ik heb totaal geen ervaring met een scheve scheerkop. Wel een stuk goedkoper dan een Blackland weliswaar.
koenfucius Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Is nog steeds een van mijn meest gebruikte krabbers, gaat trouwens binnenkort mee op vakantie.Voor je kijkt naar iets een blackland (de Blackbird is trouwens ook een favoriet) is zo'n Merkur zeker te overwegen. Is comfortabel en efficiënt. Vereist trouwens geen bijzondere techniek als je met een gewone krabber over weg kan 1
Levi Posted July 24, 2019 Author Posted July 24, 2019 shadowman12 schreef 43 minuten geleden: Wolfman WR2 misschien? Schoon ding zo’n Wolfman maar toch te prijzig voor mij ??.
Recommended Posts