peto Geplaatst: 20 juli 2019 Delen Geplaatst: 20 juli 2019 Gillette Fatboy E3Polsilver Super Iridium 1*Whipped Dog 24mm syntheet Meissner Exotic Elemi zeepPitralon Classic ASL Weer fris en glad...! 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Tjoolder Geplaatst: 20 juli 2019 Delen Geplaatst: 20 juli 2019 Zeep: Felce aromatica. Goe weekend! 9 Link naar bericht Delen op andere sites
koenfucius Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Eclipse Red RingWizamet Super IridiumYaqi ColaCold River Soap Works Spring limited editionSpeick aftershave balsemPrettige zondag 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Krabber: FaTip Grande (MK2) Mesje: Voskhod (1) Pre-Shave: Proraso Pre Groen Zeep: Proraso Groen Kwast: Proraso Pro Aftershave: Kruidvat Aluin Aftershave: Speick Men Aftershave Lotion Aftershave: Speick Men Aftershave Balm SensitivEDT: Speick Vandaag die heerlijk mentholpareltje aan het werk gezet, het was een heerlijk verkoelende scheerbeurt.Om toch het Italiaanse tintje te behouden deed de FaTip vrolijk mee in dit scheergenot. Link naar bericht Delen op andere sites
Tjebbe Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Stirling 26/54,Oleo Soapworks Empire,Above the Tie S1 op kort Blackbird greepje,Gillette Nacet (3),Oleo Soapworks Empire aftershave balsem.Na een heerlijke koude douche met pepermuntzeep van Dr. Bronner heb ik, om de pepermuntervaring door te zetten, een drupje toco-thollin toegevoegd aan de Empire.Leuk experiment, maar het blaast wel de Empire-geur wat weg.Fijne zondag! 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 J. A. Henckels Friodur #14 fijne dag 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Tjoolder Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Goed weekeinde! 8 Link naar bericht Delen op andere sites
Jan Zoethout Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 SvdD 20190721. OUMO Brush / OUMO Brush Boss synth. Xpec "Original" scheercrème (monster). RazoRock Game Changer GC84-P / Stork Ti "Paladin" greep. Gillette 7 O'Clock Sharp Edge (7). Loris "E-33" EdP (== Burberry for Men Classic). 5 Link naar bericht Delen op andere sites
jos schenau Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Vandaag mocht het nieuwe mes welke ik van Buffel heb overgenomen mijn gezicht verwennen. , waarvoor mijn dank. Mes Japan sense met 2 cm breed lemmet. Zeep TOBS The st james collection. Kwast Yaqi synteet. De scheerbeurt beëindigd met aluin , Kruidvat balsem en dan de fijne geur van Davidoff cool water. Fijne scheerbeurt . Mes scheerde zoals Buffel al had aangegeven fantastisch. Scherp en comfortabel. Ik doe meestal 3 strokes ,maar nu had ik aan twee genoeg Samen met de TOBS st james zeep en davidoff cool water AS een fijne combinatie. Ga glad de zondag in. fijne zondag heren . 7 Link naar bericht Delen op andere sites
ehv Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 19/7/19Prep, koud waterSemogueLea scheerzeepMuhle Grande R41Chrystal plThayer witch hazel, speick as, balea ultrasensitive balsem21/7/2019Prep, koud waterProraso kwastProraso groenFasan + chrystal plL'essor + grelotVdh aluinThayer's witch hazel, proraso groen as, balea ultrasensitiveDankzij tips van de forumleden de grelot wedge redelijk scheerklaar gekregen. Het moet nog beter kunnen, maar dit was een goed begin.Daarnaast een fasan gebruikt voor de tweede gang. Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk 4 Link naar bericht Delen op andere sites
mhharsta Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Vandaag niet geschoren, de scheerbeurt van gisteren: F. Herder 25 Shavemac forumkwast 24 mm. fan silvertip D01 TGS Sea Citrus Baume.be ASB 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Coarse Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 De stand 4 - 0 open scheermesIk heb vandaag weer eens met mijn open scheermes geschoren.Ik merk dan een krabber - open scheermes - krabber routine voor mij het best werkt, althans tot dat ik het echt beheers. Dat heb ik dus ook gedaan. Alleen vergeten krabber scheerbeurt te posten.Ach,Vandaag met Tony's modded open scheermes geschoren.Het zeepje dat ik gebruikt hebt is van NOM en de dassen kwast ook. Wel heb ik toch wel een beetje aluin nodig gehad, een moedervlek heeft ik loodje gelegd... Verder rest viel de hoeveel sneetjes wel mee.Ook heb ik aluin gebruikt als after shave gebruikt, aan de feedback te zien ging het beter. Toch heb ik hem nog niet overwonnen maar gaat steeds beter.Youri 6 Link naar bericht Delen op andere sites
efsk Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Shavemac 24/56mm D01 Silvertip Shavemac 24/52mm D01 2Band DR Harris - Marlborough Yaqi slant (t) Kai (3) Aluin in klassieke houder 4 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Naar het strand geweest op Texel, derhalve nu geen puf meer. Morgen herkansing. 1 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Kitchen Geplaatst: 21 juli 2019 Delen Geplaatst: 21 juli 2019 Koud water Proraso groen pre shave creme Ace 24mm silvertip Lea sensitive creme Robuso 4712 5/8 Osma aluin Proraso groen als asb Voor de verandering weer eens een creme. Lekker makkelijk en ook gewoon een goede creme. Heerlijk fris, zou wat menthol in mogen wat mij betreft. Volgende keer met de molen er wat bij doen. Geen kommetje vandaag maar direct op het bekkie gesopt. Ook prima. De kwast ‘vrat’ wat minder zeep dan anders had ik het idee. Misschien omdat ik creme gebruikte? Hoe dan ook, in 3 gangen vlot en schadevrij geschoren waarbij het aluin een geringe prikkel veroorzaakte. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten