Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik zit hier al een tijdje over na te denken.

Een forum zoals dit kan maar relevant blijven door de belangeloze inzet van de beheerders (waarvoor mijn grote dank) en door de discussies en bijdragen van forumleden (eveneens dank).  Ik kom hier steeds met plezier langs.

Daarom vind ik het zo spijtig dat we vaak nieuwkomers zien die zich introduceren en dan weer verdwijnen (of hoogstens x bijdragen leveren om toegang te krijgen tot de markt).

Vandaar een poging om de mogelijke schroom die er bij de nieuwkomers zou kunnen zijn om volop deel te nemen, te helpen overwinnen.

Ik geef de volgende 4 zeepjes en crèmes weg en betaal ook de portkosten – alleen voor leden met minder dan 100 bijdragen.  Je kan je hierna aanmelden tot en met zondag 14 juli, en 1 gelukkige winnaar zal door het lot worden aangeduid.

·         Zepen:

o   HilaSoaps Fresh forest

o   Haslinger Schafmilch

·         Crèmes:

o   Musgo Real Oak Moss 

o   Simpson Unscented

Maar voor wat hoort wat, ik verwacht in ruil wel minstens 60 bijdragen over de komende zes maanden.  10 bijdragen per maand, dat lijkt mij niet te veel gevraagd.

Ik hoop dat de winnaar zo de smaak te pakken krijgt, wanneer iemand hem iets vraagt over zeep, kwast of krabber, zijn bijdrage leuk vindt, of hij andere reacties krijgt.

Eens zien wat dit experiment oplevert.

• I like it 9
  • Thanks! 8
Posted

Mooi initiatief! Geldt dit alleen voor leden die al lid waren of ook voor nieuwe leden die zich aanmelden na het lezen van jouw bericht?

• I like it 1
Posted
koenfucius schreef 23 uur geleden:

Ik zit hier al een tijdje over na te denken.

Een forum zoals dit kan maar relevant blijven door de belangeloze inzet van de beheerders (waarvoor mijn grote dank) en door de discussies en bijdragen van forumleden (eveneens dank).  Ik kom hier steeds met plezier langs.

Daarom vind ik het zo spijtig dat we vaak nieuwkomers zien die zich introduceren en dan weer verdwijnen (of hoogstens x bijdragen leveren om toegang te krijgen tot de markt).

Vandaar een poging om de mogelijke schroom die er bij de nieuwkomers zou kunnen zijn om volop deel te nemen, te helpen overwinnen.

Ik geef de volgende 4 zeepjes en crèmes weg en betaal ook de portkosten – alleen voor leden met minder dan 100 bijdragen.  Je kan je hierna aanmelden tot en met zondag 14 juli, en 1 gelukkige winnaar zal door het lot worden aangeduid.

·         Zepen:

o   HilaSoaps Fresh forest

o   Haslinger Schafmilch

·         Crèmes:

o   Musgo Real Oak Moss 

o   Simpson Unscented

Maar voor wat hoort wat, ik verwacht in ruil wel minstens 60 bijdragen over de komende zes maanden.  10 bijdragen per maand, dat lijkt mij niet te veel gevraagd.

Ik hoop dat de winnaar zo de smaak te pakken krijgt, wanneer iemand hem iets vraagt over zeep, kwast of krabber, zijn bijdrage leuk vindt, of hij andere reacties krijgt.

Eens zien wat dit experiment oplevert.

Leuk idee !!!ik wil wel meedoen.

zeker een leuk forum ben ook elke dag wel online maar iets plaatsen gebeurt toch niet zo vaak.

Posted
koenfucius schreef op 9-7-2019 om 10:24:

10 bijdragen per maand, dat lijkt mij niet te veel gevraagd.

Zou geen probleem moeten zijn. 

De eerste 4 kunnen al de beschrijvingen zijn van de zepen ??

Of de svdd 

leuk initiatief 

• I like it 1
  • 2 months later...
Posted

Nieuwe PIF - er zijn een aantal nieuwkomers bijgekomen, dus om hen over de streep te trekken...

Aanmelden kan tot en met zondag.

zelfde voorwaarden (gratis, portkosten betaald) maar niet voor niets, zoals hiervoor uitgelegd

image.thumb.jpeg.731067d9bbf52059a37a895c24d63441.jpeg

• I like it 6
  • Thanks! 1
Posted

Ik ben kandidaat. Een heel goed initiatief!.... maar inderdaad, ik plaatste mijn berichten altijd via tapatalk en nu dat niet meer gaat is het minder leuk om een bericht te plaatsen. Een fotootje erbij plaatsen is altijd leuker. Maar privacy primeert, dus zolang  tapatalk een lek heeft begrijp ik de maatregel (en ik kan gewoon donateur worden natuurlijk.... )

• I like it 1
  • 3 weeks later...
Posted

Alle zeepjes getest (1x opschuimen in kommetje en 1x op het gezicht). Voor 4 eigenschappen de zepen gerangschikt van 1-5 punten..... en het oordeel van de jury is:

Zeep Geur Schuim Glij Verzorging Totaal
Bon Berger Orange/Lavendel 4 3 5 5 17
Proraso Groen 5 5 2 1 13
Stirling Fankincense&Myrrh 3 2 4 4 13
Slick Jim - Mani 1 4 3 2 10
Luna Naturals Charcoal/ Aloe 2 1 1 3 7

Conclusie, de Bon Berger is echt een top zeepje, staat bij mij in de top 3 van mijn zeepjes.  Nummer 2 en 3 zal ik zeer regelmatig gebruiken, de Proraso voor een krabber en de Stirling voor open mes. De onderste twee zal ik niet vaak meer bovenhalen.

• I like it 3