Pastapipo Posted June 24, 2013 Posted June 24, 2013 Zoals jullie misschien gezien hebben is er nu ook een Youtube kanaal. Het heeft nog wat tweaking nodig aan het uiterlijk, maar wat we ook nodig hebben zijn de filmpjes! Als je geïnteresseerd bent in het maken van een (of meerdere) filmpjes dan hoor ik het graag hier of in een PM. Ook als je suggesties hebt voor wat er in de video moet komen hoor ik het graag, samen met andere tips Uiteraard zal ik ook video(s) gaan maken, en uiteraard hoop ik ook dat we veel gezichten zullen gaan (laten) zien op ons kanaal!
ocellaris Posted June 29, 2013 Posted June 29, 2013 Heb je misschien ook een linkje? als ik namelijk zoek krijg ik 1.715 kanalen
Pastapipo Posted July 16, 2013 Author Posted July 16, 2013 Toevallig nog nieuwe leden erbij gekomen die hierin geïnteresseerd zijn? Ik ga zelf zo snel mogelijk ook maar eens een video maken, alhoewel ik niet zo heel veel kennis om te delen heb in tegenstelling tot een boel anderen hier.
Mickmabsoot Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 anders kom ik een keer langs jij met de shavette ik met een krabbertje en dan zien wat er gebeurt hahah
Recommended Posts