Coarse Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Hallo iedereen, Het is al weer een tijd je terug dat ik op het forum was, sorry daarvoor.Om het misschien een beetje goed te praten, ik had examen en de uitreiking van mijn diploma. Gelukkig ben ik nu vrij en wil ik mezelf een kado doen, een luxe zeepje. Ik ben benieuwd naar jullie aanbevelingen. Alvast bedankt Youri P.s voordat hier vragen over komen, ik ben cum laude geslaagd voor mijn havo. Edit: Budget: max € 35Geur: Sandalwood, of Lekker fris. Menthol is ook welcome 2
joebar Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Gefeliciteerd! Genoeg keus. Als je bij een aantal winkeliers die ook op het forum actief zijn kijkt... Uit eigen ervaring : Zepen van TFS ( mn de Ginestra Taormina en de asb daarvan) , de Saponificio Varesino , Stirling ( mita glacial!) zepen. Ik heb een paar as van Extro geprobeerd waarvan de Espezial geweldig is, daarvan uitgaande dat de zeep ook top moet zijn ( eerstvolgende aankoop), de Tobacco eveneens van Extro. Andere favoriet de Tallow & Steel Himalaya met asb. 1
shadowman12 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Dit zijn mijn aanradersSaponificio VaresinoD.R HarrisEufrosMartin de CandreNoble OtterDeclaration GroomingBarrister and MannSent from my SM-A505FN using Tapatalk 1
shadowman12 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Wat is jullie mening over TOBS?De scheercreme is wel fijn, maar de zepen vind ik helemaal niks. Irriteren op mijn huid. Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
Coarse Posted July 5, 2019 Author Posted July 5, 2019 De scheercreme is wel fijn, maar de zepen vind ik helemaal niks. Irriteren op mijn huid. Sent from my SM-A505FN using Tapatalk Okay, ligt dat aan een van de bestanddelen?
shadowman12 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Coarse schreef 1 minuut geleden: shadowman12 schreef 3 minuten geleden: De scheercreme is wel fijn, maar de zepen vind ik helemaal niks. Irriteren op mijn huid. Sent from my SM-A505FN using Tapatalk Okay, ligt dat aan een van de bestanddelen? Geen idee, niet in verdiept. Maar geur en slickness vind ik ook niet zo.
Coarse Posted July 5, 2019 Author Posted July 5, 2019 Geen idee, niet in verdiept. Maar geur en slickness vind ik ook niet zo.Ik zat te kijken naar Noble otter, maar hoe krijg je dat in Nederland?
Marcel Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Misschien wel handig om je budget en eventuele voorkeuren voor bepaalde geuren te vertellen. 1
shadowman12 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Coarse schreef 4 minuten geleden: Ik zat te kijken naar Noble otter, maar hoe krijg je dat in Nederland? Noble Otter zijn echt top zepen, echt next level. Maar Noble Otter Is niet te krijgen in Nederland, ik bestel altijd via Maggard Razors (die verzenden voor een goede prijs en customs friendly). Bijpassende afershave kan trouwes niet, want alcohol mag niet in luchtvracht. Misschien tweedehands in de Markt hier of BST op andere fora/facebook groepen. Ik ben zelf aan het wachten todat Orbit weer op voorraad komt, die schijnt ook heel lekker te zijn wat ik lees. 1
Coarse Posted July 5, 2019 Author Posted July 5, 2019 Misschien wel handig om je budget en eventuele voorkeuren voor bepaalde geuren te vertellen.Heb meteen edit gedaan. Bedankt voor de tip 1
shadowman12 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Je zou trouwens ook kunnen overwegen wat samples te bestellen via shavedash.com. Hoef je niet meteen je geld stuk te slaan op een zeep waarvan niet weet of die wel/niet bevalt 1
Coarse Posted July 5, 2019 Author Posted July 5, 2019 Je zou trouwens ook kunnen overwegen wat samples te bestellen via shavedash.com. Hoef je meteen je geld stuk te slaan op een zeep waarvan niet weet of die wel/niet bevalt [emoji6]Dat is misschien wel een goed idee. Op een of andere manier ben ik nu al fan van Noble otter. Welke geuren zij daar goed? Is het een harde zeep? Of meer zoiets als proraso?
shadowman12 Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 Coarse schreef 5 minuten geleden: shadowman12 schreef 10 minuten geleden: Je zou trouwens ook kunnen overwegen wat samples te bestellen via shavedash.com. Hoef je meteen je geld stuk te slaan op een zeep waarvan niet weet of die wel/niet bevalt Dat is misschien wel een goed idee. Op een of andere manier ben ik nu al fan van Noble otter. Welke geuren zij daar goed? Is het een harde zeep? Of meer zoiets als proraso? Noble Otter is een harde zeep net zoals Mitchell Wool Fat of Saponificio Varesino. Ik zou gewoon even via trythatsoap.com kijken welke scent notes je aanspreken, en die zeep bestellen bij Maggard. Geuren zijn zo persoonlijk dat ik het lastig vindt om daar suggesties in te doen. Zelf vind ik Barbarr(lekker barbershop) erg lekker en Orbit(niet op voorraad, volgende week weer volgens de geruchten) schijnt ook er goed te zijn. Op YouTube zijn ook veel reviews te vinden van Noble Otter trouwens. 2
joebar Posted July 5, 2019 Posted July 5, 2019 shadowman12 schreef 1 uur terug: Noble Otter zijn echt top zepen, echt next level. Maar Noble Otter Is niet te krijgen in Nederland, ik bestel altijd via Maggard Razors (die verzenden voor een goede prijs en customs friendly). Bijpassende afershave kan trouwes niet, want alcohol mag niet in luchtvracht. Misschien tweedehands in de Markt hier of BST op andere fora/facebook groepen. Ik ben zelf aan het wachten todat Orbit weer op voorraad komt, die schijnt ook heel lekker te zijn wat ik lees. Maggard heeft regelmatig acties bv 50% korting op Verzendkosten etc. Handig is je op hun nieuwsbrief te abonneren. Maggard heeft ook veel samples en Stirling zepen. 2
Robgtt99 Posted July 7, 2019 Posted July 7, 2019 Coarse schreef op 5-7-2019 om 17:31: P.s voordat hier vragen over komen, ik ben cum laude geslaagd voor mijn havo. Gefeliciteerd 1
d1rk Posted July 8, 2019 Posted July 8, 2019 Van harte gefeliciteerd @Coarse Stirling zeepjes van Maggard lijken mij ook leuk, hoor je veel positieve geluiden over, vooral over de Glacials. Ze schijnen koud te zijn, ijskoud zelfs, maar voor de prijs kun je altijd een iets minder koele zeep bijbestellen. Zo heb je dan wat te kiezen... @shadowman12 bedankt voor je linktip trythatsoap.com is wel erg handig. 2
mhharsta Posted July 8, 2019 Posted July 8, 2019 Alsnog van harte gefeliciteerd @Coarse met je diploma! 1
Recommended Posts