Tjebbe Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 RazoRock 400,Van der Lovett Sailor's Blend,RazoRock Game Changer 84P op Stork Consul greep,Voskhod (1),Kruidvat aluin,Van der Lovett Sailor's Blend aftershave balsem. Blij met de Tatara, fijne scheerbeurt. Fijne dag! 9
dulac66 Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 RazoRock 400,Van der Lovett Sailor's Blend,RazoRock Game Changer 84P op Stork Consul greep,Voskhod (1),Kruidvat aluin,Van der Lovett Sailor's Blend aftershave balsem. Blij met de Tatara, fijne scheerbeurt. Fijne dag!Hoe is die Sailor' Blend, Tjebbe?Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk 3
mhharsta Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Candidius TFS bergamotto Neroli scheerzeep en ASB Mix das / varken kwast 24mm. 2 Dagen stoppels moeiteloos geschoren. 10
shadowman12 Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Prep: Warm water + Proraso Pre-shaveMes: Koraat Ebony 6/8Scheerzeep: Noble Otter Texaus Scheerkwast: Declaration Grooming B7 & Wolf and Whiskers IlliadAfter-shave: Koud water --> Saponificio Varesino Cubebe ASGeur:Saponificio Varesino Cubebe EdPNieuwe baan, vandaag eerste werkdag. Prima scheerbeurtSent from my SM-A505FN using Tapatalk 9
Tjebbe Posted June 17, 2019 Author Posted June 17, 2019 Hoe is die Sailor' Blend, Tjebbe?Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met TapatalkEh... heerlijk, kijk maar bij de SvdD van gisteren [emoji2]Vandaag is het blijkbaar maandagochtend:RazoRock 400,Simpsons Lavender Vetivert,Tatara Masamune CC,Voskhod (2),Kruidvat aluin,Cajeput/lavendel aftershave balsem. 6 1
dulac66 Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Prep: Warm water + Proraso Pre-shaveMes: Koraat Ebony 6/8Scheerzeep: Noble Otter Texaus Scheerkwast: Declaration Grooming B7 & Wolf and Whiskers IlliadAfter-shave: Koud water --> Saponificio Varesino Cubebe ASGeur:Saponificio Varesino Cubebe EdPNieuwe baan, vandaag eerste werkdag. Prima scheerbeurtSent from my SM-A505FN using TapatalkGefeliciteerd en veel plezier!Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Dajd94 Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Zowel de Noble Otter als de Stirling Barbershop zijn behoorlijk zoet. Daarom komen ze hier ook maar af en toe aan bod. Qua prestaties zijn het prima producten. Na effectief maaiwerk met de Blackbird is een glad gelaat weer mijn deel. 10
koenfucius Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Schick I500 HydromagicSchickNom synthetische kwastCellaThayers Witch Hazel LavenderNivea sensitive balsem 5
Guest Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Krabber: Merkur 34HD Mesje: Voskhod (1) Pre-Shave:Prep Zeep: WELEDA Kwast: HJM das Aftershave: Kruidvat Aluin Aftershave: Hema Fresh Cologne Aftershave: WeledaAfter Shave BalmEDT: Brut Original En glad de vakantie in.
ehv Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Prep, koud waterM-keramiekProraso kwastProraso groenEmir Shark ChromeThayer's witch hazel, proraso groen, Nivea comfort balsemVoor de eerste keer de Karl Engels/Emir gebruikt. Met de naam mylord is dit het mannenmodel. Ik heb van dit model ook wel eens een mini versie gezien, bestemd voor dames.De krabber is licht en is asymmetrisch. De milde kant doet voor mijn gevoel niets. Terwijl er wel een flinke gap lijkt te zijn.Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk 8
Jan Zoethout Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 SvdD 20190617. J&T® mansonia hout / OUMO Brush Motherlode. Vulfix "Sandalwood" scheercrème (monster). Timeless Ti 0.68 OC / Stork Ti Anaconda" greep. Voskhod Teflon (5). Loris "So Oud" EdP. Het kommetje op de foto heeft een buitendiameter van 10 cm. De test: scheerkommetje of notenbakje ? Conclusie: Het kommetje kan gebruikt worden als scheerkommetje - maar het wordt wel een kliederboel. Dus ik ga voor de nootjes .... 3 7
Hanskoning Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Na gisteren die meer dan fantastische Fresh Forest gebruikt te hebben ? stond er voor vandaag weer een onvervalst toppertje gereed om onder de kwast te gaan. En er zijn leden welke terecht over sommige zepen redetwisten, hun twijfels hebben of anderszins. Echter doet iemand dit bij de zepen van Mama Bears dan is een milde sardonische glimlach mijnerzijds uw deel. Afijn we hebben het over de Mama Bears en in dit geval de IL Siciliano met een gezonde dosis menthol liefjes die tijdens het omsmelten ook nog wat opgevoerd is met dit witte goud. De Gamechanger 0,84 mocht weer bewijzen wat een fantastisch krabber het toch is. En nu de huid na het wennen aan nieuwe medicamenten ook weer tot rust is gekomen kunnen we spreken over een meer dan fantastische scheerbeurt. ?♂️ 9
Fiestars18 Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Natura Siberica Tigerpaw als pre shave gezichtscrub met Koud water, Elly's T50 zeep,Rockwell 6c krabber,Antiga Barbearia de bairro kwast, Frisse scheerbeurt met een apart ruikende zeep. Eerst is er een soort anijs geur duidelijk waarneembaar maar wanneer er een schuim van geslagen word is die duidelijk minder en voor mijn neus veel beter te doen. En ook deze zeep doet het uitstekend voor/op mijn gezicht. Al tijden geen irritatie of sneedjes meer zelfs met de rockwell op stand 5. Ik ben een vrolijk man.. Fijne dag 10
Kingjack Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Best een effectief ding die Sabre lv2... Glad en koud. 8
efsk Posted June 17, 2019 Posted June 17, 2019 Morris & Forndran Style 3, Size 2 in Finest, Ivory Grain Stirling - Glacial Wintergreen Maravilla - Curvada (t) Voskhod (1) Alaun in Klassischen Behalter Alcolado Glacial Met een normaal mesje in die krabber scheert het ding verdomme lekker. 7
Guest Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Krabber: Merkur 34HD Mesje: Voskhod (1) Pre-Shave:Prep Zeep: WELEDA Kwast: HJM das Aftershave: Kruidvat Aluin Aftershave: Hema Fresh Cologne Aftershave: WeledaAfter Shave BalmEDT: Brut Original Snelle scheerbeurt, nu onderweg naar vakantieadres.
shadowman12 Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Prep: Warm water + Proraso Pre-shave Mes: Koraat Ebony 6/8 Scheerzeep: Saponificio Varesino Cosmo Scheerkwast: Declaration Grooming B7 & Wolf and Whiskers Illiad After-shave: Koud water --> Saponificio Varesino Cubebe AS Geur:Saponificio Varesino Cubebe EdP Mes is nog een beetje vies op deze foto, had hem nog niet schoongemaakt voor het maken van de foto (meteen na de scheerbeurt deze foto gemaakt) 9
Dajd94 Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Ter vergelijking met de Blackbird vandaag de Gamechanger erbij gepakt. De combinatie met de Gillette 7 O’clock Super Platinum is er een om te onthouden. Samen met de Nacet voor mij het beste mesje uit de Gillette-stal. Fijne dag! 6
koenfucius Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Colonial General aluminiumFeather ProfessionalYaqi Tuxedo marble colour 24mmHila 'Forest Fresh'Weleda aftershave balsemJa, het zeepje is toch niet helemaal mijn ding. De pepermunt domineert, terwijl ik onder andere de rozemarijn of lavendel niet kan terugvinden. Schuim is ietsje dunner dan ik mij herinnerde. Alles niet slecht maar zoveel andere zepen die mij veel meer bevallen.Gaat terug in de voorraad 11 1
Tjebbe Posted June 18, 2019 Author Posted June 18, 2019 Stirling 26/54,Stirling Varen,RazoRock Mamba 70 op gepolijste titanium Timeless greep,Voskhod (3),Alcolado Glacial,Stirling Varen aftershave balsem.Fris gemaaid! 9
Kamp Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Gisteren een 13/16 F Herder met Spaanse punt geslepen. Eerst met de Suita met diamand slurry, daarna naar deze Narutaki. Met Botan,Tenjio Mejiro Koma en tomo. Vanmorgen de scheerbeurt voor mij altijd een teken of het slijpen goed is gegaan als onder mijn kin en neus het scheren goed gaat en.... dat ging het dus een geslaagde nieuwe snede en deze kan weer in de roulatie. SWK al scuttle Semogue 2 band Herder OSP fougare Pinaud citrus musk Piep asb 11
Robgtt99 Posted June 18, 2019 Posted June 18, 2019 Vandaag rustig aan gedaan dagje vrij kunnen krijgen, dus een mini-weekend ? Eerder de Thiers Issard geslepen. Had deze NOS kunnen krijgen. Stirling Coconut Lime TI Spartacus Shavemac LE 2018 9
Recommended Posts