Guest Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Op de site van dutchshavingshop.nl zie ik een paar zepen die me wel wat lijken. Hoe is de kwaliteit van deze zepen? Het gaat om : Katoen https://www.dutchshavingshop.nl/product/208449/utrecht-scheerzeep-katoen-in-blik-van-65-gram Sandalwood https://www.dutchshavingshop.nl/product/121730/dutch-barbershop-sandalwood-scheerzeep-vulling-65-gram Groene thee https://www.dutchshavingshop.nl/product/225047/dutch-barbershop-relaxing-green-tea-scheerzeep-in-blik-65-gram Bvhd.
Snuff Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Ik denk dat Hans de man is om te benaderen, die woont daar zowat en heeft vast alle zepen al eens geroken die daar verkrijgbaar zijn
Hanskoning Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Dit zijn zepen die toch wel enige ervaring vragen in het opschuimen van zepen, het geheim is om met een iets drogere kwast te beginnen met laden en af en toe een paar druppels water toevoegen tot je een goed geladen kwast hebt. Wat helpt is de zeep voor het scheren even met heet water een minuutje te laten staan om vervolgens het water er goed van af te schudden. Het opschuimen in een bowl gaat eigenlijk op dezelfde manier oftewel voorzichtig water tijdens het opschuimproces toevoegen. Het schuim is minder vol als zepen met bijvoorbeeld rundertalg en verdwijnt iets sneller daardoor maar de scheereigenschappen zijn uitstekend. De geuren zijn over het algemeen zeer bescheiden dus als je van decente geuren houdt zit je met deze zepen op het juiste adres. Bovenstaande geldt trouwens niet voor de Grinded Lemon die knalt werkelijk het blik uit maar dat mag want het is een fantastische geur. 2 1
Marcel Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Waar sommigen als door een wesp gestoken reageren als het gaat om de kwaliteit van Vergulde Hand zeep, heb ik dat met deze zeep. En dan specifiek de grinded lemon, de zeep die waarschijnlijk ground lemon had moeten heten aangezien grinded voor zover ik weet geen correct Engels is. Smaken verschillen maar deze zeep scoort bij mij qua scheerkwaliteiten, stabiliteit en gevoel van schuim en platte geur bijzonder slecht. En nee, ik ben niet onervaren. Ik heb m'n best gedaan er wat van te maken, meermalen zelfs maar heb de zeep aan de kant geschoven. Er is zoveel meer te koop wat ik wel de moeite vind of wat voor mij wel goed werkt, meer energie in de zeep steken was me de energie niet waard. Zo, dat moest ik even kwijt ? 3
Harkos Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Waar sommigen als door een wesp gestoken reageren als het gaat om de kwaliteit van Vergulde Hand zeep, heb ik dat met deze zeep. En dan specifiek de grinded lemon, de zeep die waarschijnlijk ground lemon had moeten heten aangezien grinded voor zover ik weet geen correct Engels is. Smaken verschillen maar deze zeep scoort bij mij qua scheerkwaliteiten, stabiliteit en gevoel van schuim en platte geur bijzonder slecht. En nee, ik ben niet onervaren. Ik heb m'n best gedaan er wat van te maken, meermalen zelfs maar heb de zeep aan de kant geschoven. Er is zoveel meer te koop wat ik wel de moeite vind of wat voor mij wel goed werkt, meer energie in de zeep steken was me de energie niet waard. Zo, dat moest ik even kwijt [emoji6]En toch zijn er mensen die er goed mee uit de voeten kunnen, zoals ik [emoji1787]Harrie Kosses 1 1 1
Marcel Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Ik weet het Harrie, vandaar dat ik het schreef vanuit mijn standpunt. Wie ben ik om te beweren dat, omdat ik het kut vind dat anderen het dat ook zouden moeten vinden ? 2 1
Alex_G Posted June 14, 2019 Posted June 14, 2019 Ik heb de katoen en de bergamot, bevallen beide erg goed. 1 1
koxdebarbier1904 Posted July 12, 2019 Posted July 12, 2019 (edited) Marcel schreef op 13-6-2019 om 23:42: Waar sommigen als door een wesp gestoken reageren als het gaat om de kwaliteit van Vergulde Hand zeep, heb ik dat met deze zeep. En dan specifiek de grinded lemon, de zeep die waarschijnlijk ground lemon had moeten heten aangezien grinded voor zover ik weet geen correct Engels is. Smaken verschillen maar deze zeep scoort bij mij qua scheerkwaliteiten, stabiliteit en gevoel van schuim en platte geur bijzonder slecht. En nee, ik ben niet onervaren. Ik heb m'n best gedaan er wat van te maken, meermalen zelfs maar heb de zeep aan de kant geschoven. Er is zoveel meer te koop wat ik wel de moeite vind of wat voor mij wel goed werkt, meer energie in de zeep steken was me de energie niet waard. Zo, dat moest ik even kwijt ? Edited July 12, 2019 by koxdebarbier1904 overdenking
dulac66 Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Geen vervolg blijkbaar...Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Recommended Posts