ehv Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Soms vind je iets en dat koop je zonder dat er direct een aanleiding is om te gebruiken. Zo ging het mij met deze krabber. Het is een reis krabber, maar ook beschreven als een coupe-cheveux kennelijk om je kapsel bij te snijden. De bovenplaat kan schuiven, zodat je de stand van de onderplaat vs de bovenplaat kunt stellen. Er zit in mijn doosje ook nog een traditionele onderplaat. Ik heb hem ook teruggevonden in het volgende topic op rassage traditionell. Hier in foto's mist de reguliere onderplaat. Ik weet dus niet of de reguliere onderplaat erbij hoort. 7
WilcoRoos Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Dat is een merkwaardige constructie, mooie vondst!
efsk Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 geinig ding. Kende ik nog niet. Heeft je reguliere onderplaat enige markering?
ehv Posted June 13, 2019 Author Posted June 13, 2019 Er is geen inscriptie op de onderplaat. De andere onderplaat is wel gemarkeerd. De vraag is nu is deze plaat toegevoegd of mist de meneer op het Franse forum een onderdeel.De boven- en onderplaat sluiten wel perfect op elkaar aan.Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk 1
Recommended Posts