WilcoRoos Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Ik kwam dit net tegen, ik denk dat ik goed in de gaten ga houden wanneer deze op de markt komt, ziet er apart uit, en de constructie om het mesje stabiel te houden ziet er prima uit 5
Loei Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Ik ben een groot fan van hun zepen en vooral de geuren, helaas nog geen aftershaves en edt's te verschepen naar Europa. Wat de krabber betreft, de kop oogt vrij log helaas. 1
WilcoRoos Posted June 12, 2019 Author Posted June 12, 2019 (edited) Loei schreef 45 minuten geleden: Ik ben een groot fan van hun zepen en vooral de geuren, helaas nog geen aftershaves en edt's te verschepen naar Europa. Wat de krabber betreft, de kop oogt vrij log helaas. Tja, het is nog niet het uiteindelijke resultaat, ik hoop vooral (omdat ze zoveel nadruk leggen op hoe precies mesjes passen en op hun plek blijven) dat ze hem wat langer maken zodat ie over de zijkant van de DE mesjes heen valt, ik vind dat er gewoon mooier uitzien, buiten dat ik het wel eens voor elkaar heb gekregen om me te snijden aan, echt waar, zo een uitstekende zijkant. Qua design vind ik eerlijk gezegd de scalloping niet mooi, ik zie dit liever wat nadrukkelijker en dieper. Edited June 12, 2019 by WilcoRoos toevoeging informatie.
Loei Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Met het hoofd scheren ga je met zo'n uitstekend randje wel makkelijk langs je oor inderdaad, met alle gevolgen van dien. 1
Snuff Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Loei schreef 1 uur terug: Wat de krabber betreft, de kop oogt vrij log helaas. waarop Hans mij een email stuurt dat ik deze zeker niet mag missen ? 2 3
Hanskoning Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Snuff schreef 50 minuten geleden: waarop Hans mij een email stuurt dat ik deze zeker niet mag missen ? Als de vloer van je badkamer nog meer gewicht van sloop en hamergerei kan dragen zou ik het zeker doen Snuffie, maaaaarrrr eerst even de constructie tekening van je huis nakijken dus. ? Voor een eerste indruk ziet het er redelijk/goed uit, ik verwacht dat de prijs het grote pluspunt gaat worden en verwacht dat die rond die van een Gamechanger komt te liggen. Dat de mesjes precies passen is geen pluspunt meer met alle hedendaagse krabbers waarin dit normaal geworden is, het zou pas opvallen als dit niet het geval zou zijn. Dat een efficiënt scheerhoofd alsnog heel slank kan zijn bewijst mijn Wolfman met het grote bekje. Dat gezegd hebbende valt hij in mijn optiek qua uiterlijk bij krabbers zoals de Timeless, Raw en bijvoorbeeld Blackbird. Maar dan weer dat steeltje zo te zien dun en kort en dat brengt weer de gedachte van een Blackbird bij mij naar boven die ik door die zware kop en dat smalle greepje een slechte balans vind hebben en ook vervelend vast vind houden. De topplaat vind ik dan er wel weer mooi uitzien en ik ben zeer benieuwd om het scheerhoofd met een (voor mij) goede greep eens uit te proberen. 2
Harkos Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Loei schreef 8 uur geleden: Met het hoofd scheren ga je met zo'n uitstekend randje wel makkelijk langs je oor inderdaad, met alle gevolgen van dien. Heb je met de Game Changer geen last van. Daar steekt alleen uit wat je nodig hebt! Is ook nog eens niet log. 1
Loei Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Heb je met de Game Changer geen last van. Daar steekt alleen uit wat je nodig hebt! Is ook nog eens niet log. Die is het geld dus dubbel en dwars waard?Ik scheer mijn hoofd enkel nog net de ATT Calypso eigenlijk, altijd spekglad en nog maar 1x een wondje gehad.Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
Harkos Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Die ATT is toch prima dan. De Game Changer is in zijn soort zeker een prijs prestatie verhouding prima krabber. Zeker als je hem voor de dollar prijs hier kan krijen zonder de te verwachten donatie aan de staatskas. Ik kocht hem in Engeland en dan weet je meteen waar je aan toe bent? 1
Recommended Posts