Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goeie smorgens gents and ladies,

ik ben sami ik ben sinds een jaar weer begonnen met wetshaving met DE razors en benodigdheden ik was in mn tiener jaren al begonnnen maar om 1 of andere duistere reden was ik overgestapt op cartridges scheermes mach3 hoewel toendertijd ik hele goede ervaringen had met scheren met een simpele gillette slim twist nadien was scheren  min of meer een straf elke  week ik scheerde om de week omdat het gevoelig was nu scheer ik me 2 keer per week en ben nu inmiddels 48 ik  heb spijt van het overstappen op cartridges destijds maar toendertijd had je niet echt online winkels met zoveel aanbod zoals nu maar toch ik had toen gillette slimtwist met gillette benzine bus ( scheer gel ) wat een verschil met nu ben dankbaar dat ik het mag meemaken heerlijk gewoon elke man moet  ik gewoon meemaken tijd maken voor zichzelf voor het scheren met een heerlijke aromatische beleving .

een uitermate eer kennis te maken met jullie gents.

groeten  sami

• I like it 1
Posted

Welkom Sami!

Leuk dat je het echte scheren weer herontdekt hebt.  In het verleden zijn de meeste mannen op cartridge mesjes overgestapt, op het verkeerde been gezet door de reclames van de fabrikanten! Leuk om te zien dat het ouderwetse scheren weer wat terug begint te komen. Ook wel doordat er nu webwinkels en scheerfora zijn.

Posted

dank dank heren 

oh euhm benzine bus in de zin van petroleum bestanddelen en andere onfrisse chemicalien ik was van het scheergel 

ik probeer zoveel mogelijk mensen om mee heen te bekeren tot het terug naar de natuur scheren  van weleer hehe

• I like it 1
Posted
sami schreef op 8-6-2019 om 09:51:

Goeie smorgens gents and ladies,

ik ben sami ik ben sinds een jaar weer begonnen met wetshaving met DE razors en benodigdheden ik was in mn tiener jaren al begonnnen maar om 1 of andere duistere reden was ik overgestapt op cartridges scheermes mach3 hoewel toendertijd ik hele goede ervaringen had met scheren met een simpele gillette slim twist nadien was scheren  min of meer een straf elke  week ik scheerde om de week omdat het gevoelig was nu scheer ik me 2 keer per week en ben nu inmiddels 48 ik  heb spijt van het overstappen op cartridges destijds maar toendertijd had je niet echt online winkels met zoveel aanbod zoals nu maar toch ik had toen gillette slimtwist met gillette benzine bus ( scheer gel ) wat een verschil met nu ben dankbaar dat ik het mag meemaken heerlijk gewoon elke man moet  ik gewoon meemaken tijd maken voor zichzelf voor het scheren met een heerlijke aromatische beleving .

een uitermate eer kennis te maken met jullie gents.

groeten  sami

Welkom. Zeker laat dan nooit. Over te stappen op het mooie scheren.