Ga naar inhoud

Aanbevolen reacties

da's een heel mooi gebaar, zowat de helft van de prijs 😎

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vooral leuk om te geven leek ons. Het is immers een set, waar je niet direct na een maandje moet gaan uitbreiden of een andere krabber of zeep nodig zou hebben. (al mag dat natuurlijk altijd wel).

Maar, niets zo vervelend als dat je met deze hobby start en dan vanwege budget-krabber, -zeep, -kwast en -mesjes de lol er snel van af zou kunnen krijgen.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

daar heb je een punt, ofwel kent men er niks van en vallen de aankopen tegen of men kijkt op de centjes en komt met rommel thuis.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 3 uur geleden:

Maar, niets zo vervelend als dat je met deze hobby start en dan vanwege budget-krabber, -zeep, -kwast en -mesjes de lol er snel van af zou kunnen krijgen.

Goed bedacht.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Super leuk om te geven, maar mijn vader loopt al zo lang ik oud bent met een baard van heb ik jou daar rond, helaas :).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi @Barbiere di Figaro , ik weet even niet waar ik dit plaatsen moet, maar ik zag nergens een topic Site Feedback ;-)

Op de site worden sommige plaatjes in hele lage resolutie weergeven, ik dacht ik laat het je even weten.

bijvoorbeeld:

De balk waar de diverse 'reclame banners' voorbij gaan, veel zijn prima, maar deze en bv de Floyd Aftershave zien er erg hakkelig uit.

Screenshot from 2019-06-11 15-44-22.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
BabyFace schreef op 2-6-2019 om 14:01:

Super leuk om te geven, maar mijn vader loopt al zo lang ik oud bent met een baard van heb ik jou daar rond, helaas :).

Een keer onvoorzichtig met de aansteker en hij waardeert dit vaderdagkadootje echt wel. Na jou even serieus "toegesproken" te hebben natuurlijk.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@WilcoRoos, ja, dank, we moeten er een keer mee aan de gang, veel banners zijn ook te gedateerd.

Het zit hem ook een beetje in een mogelijke upgrade, waardoor je niet meer tijd gaat besteden aan de oude versie zeg maar.

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.