d1rk Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 ... maar liefst ook uit de kleine (originele) flesjes. Hoe lossen jullie dat op? Ik vind het zelf niet zo prettig om AS aan mijn handen te hebben, ik verspuit het liever, maar ik wil niet alleen gebonden zijn aan de Floid- en Prorasobalgverstuivers. Ik kan het natuurlijk ook overgieten in een typische scheersalonverstuiver, maar dat gaat (voor mij) in de klauwen lopen met 3 splashes. Natuurlijk kan ik ook pompverstuivers inzetten, maar die vind ik niet zo leuk uitzien Heeft iemand ervaring met deze opzet stukjes? Volgens mij zijn ze geschikt voor alle (kleinere) flesjes, maar wellicht denkt hier iemand anders over. Volgens mij passen ze op dopjes van 1.2 cm, zie ook hier.
Moods Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Moods schreef op 26-7-2018 om 23:10: Vier "verstuiverflesjes" of hoe die dingen ook mogen heten. Eén voor de Osage Rub, één voor de Green Freeze, één voor de Alcolado Glacial en nog één extra op reserve. 90 cent bij de Etos, kun je geen narigheid voor hebben Wellicht heb je hier iets aan? 1
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Dat zijn de zg. pompverstuivertjes, terwijl ik toch liever een balgverstuivertje heb. Maar ik wist niet dat ze bij de Etos verkrijgbaar waren, misschien wordt dat mijn laatste redmiddel
Hanskoning Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Bezoek eens een brocanterie markt daar heb je meestal keuze uit een grote diversiteit aan flesjes met ballon verstuivers.
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 onno schreef 4 minuten geleden: Wat is het verschil tussen balg en pompverztuivers???? Vooraan een ballon/balg verstuiver, en achter een moderne (pomp?)verstuiver. Hanskoning schreef 2 minuten geleden: Bezoek eens een brocanterie markt daar heb je meestal keuze uit een grote diversiteit aan flesjes met ballon verstuivers. Ik kom wel eens op rommelmarkten, maar heb dat soort meuk nog nooit aangetroffen.
Harkos Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 d1rk schreef 58 minuten geleden: ... maar liefst ook uit de kleine (originele) flesjes. Hoe lossen jullie dat op? Ik vind het zelf niet zo prettig om AS aan mijn handen te hebben, ik verspuit het liever, maar ik wil niet alleen gebonden zijn aan de Floid- en Prorasobalgverstuivers. Ik kan het natuurlijk ook overgieten in een typische scheersalonverstuiver, maar dat gaat (voor mij) in de klauwen lopen met 3 splashes. Natuurlijk kan ik ook pompverstuivers inzetten, maar die vind ik niet zo leuk uitzien Heeft iemand ervaring met deze opzet stukjes? Volgens mij zijn ze geschikt voor alle (kleinere) flesjes, maar wellicht denkt hier iemand anders over. Volgens mij passen ze op dopjes van 1.2 cm, zie ook hier. Heb 2 van die dingen gehad, maar die zij echt niet bijzonder stevig. Dopje en ballon zijn silicoon en tussenstukje pastiek. Schiet makkelijk los van elkaar. Niet de moeite waard! 1
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Harkos schreef 1 minuut geleden: Heb 2 van die dingen gehad, maar die zij echt niet bijzonder stevig. Dopje en ballon zijn silicoon en tussenstukje pastiek. Schiet makkelijk los van elkaar. Niet de moeite waard! Kijk daar heb je nou wat aan ? Ik zie nu deze voorbij komen, beetje zoals proraso/floid flessen, maar dan 200 ml, stukken handzamer, nu eens een leverancier vinden in NL vinden.
Harkos Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 d1rk schreef 2 minuten geleden: Kijk daar heb je nou wat aan ? Ik zie nu deze voorbij komen, beetje zoals proraso/floid flessen, maar dan 200 ml, stukken handzamer, nu eens een leverancier vinden in NL vinden. Die is interessant! Als je een adres weet houd ik me aanbevolen!
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Harkos schreef 5 minuten geleden: Die is interessant! Als je een adres weet houd ik me aanbevolen! Komen uit Italie, van het merk "LaborPro". Maar ik ga even verder speuren naar leveranciers hier in de buurt of Duutsland. https://www.laborprosrl.com/ 1
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Die dan, lijkt wel een ouderwetse gif/oliespuit ? , wel een beetje onhandig voor de DHZ'ers onder ons. http://www.casabottega.net/index/it/arredo-bagno/18-dosatore-profumo-vintage-in-vetro-acciaio-spruzzino-8021538551651.html 1
shadowman12 Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Bedoel je zoiets: https://www.scheersalon.nl/verstuiver-chroom-ma46222.html Deze is 140ml Of deze van Proraso: https://www.scheersalon.nl/proraso-verstuiver-chroom.html @d1rk
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Ook mooi spul @shadowman12, alleen zoals in in openingspost al aangaf: het gaat mij in de klauwen lopen als ik daar 3 stuks van wil.
BabyFace Posted May 29, 2019 Posted May 29, 2019 Leuk topic, zo ben ik er nog niet mee bezig. Als je eens iets wilt voor onderweg is >dit< misschien een optie. Sorry, dat was de vraag niet, maar kwam ik tegen op mijn zoektocht... Wellicht is >dit< iets voor je uit China... dat wel, duurt even voor het er is, en verwacht geen wonderen. Of loop eens door >deze< zoekresultaten. 1
d1rk Posted May 29, 2019 Author Posted May 29, 2019 Die China rommel wil ik eigenlijk niet, je weet namelijk niet wat ze allemaal in hun kunststoffen doen, en dan bevat AS nog behoorlijk wat oplosmiddelen. Nou weet ik wel dat tegenwoordig alles uit China komt, maar alles direct van Aliexpress is gegarandeerd zonder enige warencontrole, en daar bedank ik voor. BabyFace schreef 36 minuten geleden: Wellicht is >dit< iets voor je uit China... dat wel, duurt even voor het er is, en verwacht geen wonderen. Of loop eens door >deze< zoekresultaten. Die flesjes die heb ik ook gezien, maar joh ik ben Gerard Joling niet.? Voor de Belgen onder ons, dit is onze Gerard: Zalig zijn waren de onwetenden. ? 2
Robgtt99 Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Toen ik de titel zag, dacht ik op een bodybuildforum te zijn beland ? 2
d1rk Posted May 30, 2019 Author Posted May 30, 2019 Robgtt99 schreef 33 minuten geleden: Toen ik de titel zag, dacht ik op een bodybuildforum te zijn beland ? Sjongejongejonge... ....spuiten bodybuilders dan ook AS ? Niet te geleuven! @Harkos ik heb Laborpro een elektronische brief geschreven (zo goed @Hanskoning, @efsk?), en gevraagd naar leverancierslijst. 1 1
efsk Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 persoonlijk ben ik altijd wel gecharmeerd van de term epistel, echter blijkens de van Dale is e-mail ook goedgekeurd. Let wel: dat streepje moet er tussen, anders heb je email en dat laat zich (nog?) niet elektronisch verzenden. 1 1
BabyFace Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Ik kom zojuist >dit< ook tegen. Misschien heb je daar iets aan.
d1rk Posted May 30, 2019 Author Posted May 30, 2019 @BabyFace Dit setje heb ik al in huis, het balgje is fijn, erg fijn. Alleen ze passen op flessen met een bepaald schroefdraad, namelijk die 400 ml flessen van Floid en Proraso. Dus nee, ik heb er niks aan
Ko Eversdijk Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 Dit iets misschien? https://www.dutchshavingshop.nl/product/356102/parfum-verstuiver-flower-power-met-bal-15ml-no-5 Leuke kleurtjes! 1
Koes Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 @d1rk had je al iets gevonden, of van onze Italiaanse vrienden gehoord?
d1rk Posted June 25, 2019 Author Posted June 25, 2019 Koes schreef 21 uur geleden: @d1rk had je al iets gevonden, of van onze Italiaanse vrienden gehoord? Ja, heb vorige week een melding gehad van de 'exportmanager', ze exporteren niet naar NL,DE,UK of BE. Niet mijn vriend dus. Nou dan zullen ze het wel druk hebben met de export Maar dan rest eigenlijk om gewoon zelf te bestellen, de verzendkosten zullen dan rondom de 14 euro zijn. Wel duur, maar dat kun je natuurlijk compenseren met evt. Proraso zeep o.i.d. dat kost daar vaak bijna niks.
Harkos Posted June 25, 2019 Posted June 25, 2019 jammer bedankt voor het laten weten Gewoon bestellen bij BdF. Zorgen dat je voldoende afneemt, is de verzending gratis, dus die Kosten bespaart. Wat een geneuzel. Harrie Kosses 1 1
Recommended Posts