Levi Posted May 27, 2019 Posted May 27, 2019 Hallo iedereen, Als nieuw lid stel ik me graag voor. Ik ben Levi en woonachtig te België. Ik heb me lid gemaakt om meer te weten over het nat scheren nu ik zelf ook de overstap gemaakt heb. Het is wel wennen aan het scheren zelf als ook een goede scheerschuim te maken maar al doen leert men. Hopelijk kan ik hier terecht voor de nodige tips. Met vriendelijke groeten.
ChrisVanMeer Posted May 27, 2019 Posted May 27, 2019 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society 1
Hanskoning Posted May 27, 2019 Posted May 27, 2019 Welkom op het forum. Ik zie dat de dame nu al een oogje in het zeil houdt, is ze dus al helemaal op de hoogte dat deze hobby verslavend maar vooral geldverslindend is.? 1
Levi Posted May 27, 2019 Author Posted May 27, 2019 @Hanskoning lol ?, ja dit was ook de eerste indruk die ik had dat degelijk materiaal wel wat geld kost. Maar liever iets meer betalen dan het goedkope kopen om dan achterna niet tevreden te zijn. 1
Tjoolder Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 De leute hé. En wat heb je zo allemaal? En van waar ben je? Snuff & ik komen alvast van de "goeie" kant. ?
Levi Posted May 28, 2019 Author Posted May 28, 2019 Als nieuweling ben ik begonnen met een 3 delige chroom set van Edwin Jagger DE89, feather messen erop, een shavette van Bluebeards Revenge en de daarbij horende scheercreme en aftershave. 2
Recommended Posts