Ga naar inhoud

MdC - keuze  

13 leden hebben gestemd

Deze peiling is gesloten voor nieuwe stemmen
  1. 1. Beschikbaar voor bestellen

• Savon À Raser L'Original 200G
    • Savon À Raser Sans Parfum 200G
    • Savon À Raser Le Fougère 200Gr
    • Savon À Raser Vétyver 200Gr
      0
    • Savon À Raser, Agrumes 200Gr
    • Savon À Raser Rose 200Gr
    • Savon À Raser Le Bol En Bois

Aanbevolen reacties

Redelijk is nou niet echt van die aard dat ...... ik en wellicht anderen kunnen het zo maar in ons hoofd krijgen om die sottodinges eens te proberen en dan is op 1 2 3 de voorraad op. 😏

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 32 minuten geleden:

Anderen zouden het penibel vinden als ze in onherbergzaam gebied dreigen onvoldoende brandstof te hebben om het volgende tankstation te halen, maar jij vindt het penibel als een scheerzeep opraakt! 

Let wel: een scheerzeep, niet de scheerzeep. Dat Hans' scheerzeep opgaat lijkt me een onmogelijkheid. Voor die tijd hebben we eerst een landelijk schuimalarm.

• Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Let wel: een scheerzeep, niet de scheerzeep. Dat Hans' scheerzeep opgaat lijkt me een onmogelijkheid. Voor die tijd hebben we eerst een landelijk schuimalarm.
Wel, is daarop niet Floddertje van Annie M.G Schmidt gebaseerd?
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
koenfucius schreef 13 uur geleden:
efsk schreef 14 uur geleden:

Wel, is daarop niet Floddertje van Annie M.G Schmidt gebaseerd?

Aa het ligt aan de relatie tussen Hans en zijn moeder.... We krijgen nog meer respect voor Gerda.

wij ijsen eis!

• Vind ik leuk 2
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoor en lees berichten over een vuurbal en een doffe, harde dreun in de omgeving van Zwolle.

Is de doos met zeep uit Frankrijk wellicht geland?

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Kitchen, hoorde hier dezelfde berichten....

Overal gekeken, ook bij de buren, maar nergens een zeepkrater. Hetgeen weer overeenstemt met de online-tracking:

Votre Colissimo sera livré à votre adresse. Il sera livré avec signature.....Il est en chemin.

Dus ook nog even de schoorsteen gecheckt, maar ik vrees dat chemin dan onderweg betekent.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zucht.....iedere keer als ik zie dat er in dit topic gereageerd is maakt mijn zeephart een sprongetje.....

Maar het geduld zal beloond worden!

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie zeep is er, via pb details en de bevestiging dat de zepen nu te bestellen zijn. In huize BdF is het nu een soort mengelmoes van provencaalse, rose, citrus en andere heerlijke geuren!

• Bedankt! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn order staat! :D *wrijft in handjes* dat word even wachten met scheren!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 47 minuten geleden:

Jullie zeep is er, via pb details en de bevestiging dat de zepen nu te bestellen zijn. In huize BdF is het nu een soort mengelmoes van provencaalse, rose, citrus en andere heerlijke geuren!

Waaaat? Topper!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Binnen 1 avond heeft ieder die zich had opgegeven ook de bestelling geplaatst, waarschijnlijk omdat het allemaal enige tijd in beslag genomen had voordat we de MdC uiteindelijk konden leveren. Vandaag ook direct alle MdC's verstuurd en die zouden vanaf morgen dus bij iedereen op de deurmat moeten liggen. 

Dus nogmaals dank aan iedereen die mee heeft gedaan en wie weet, tot een volgende leuke actie!

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt! 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Thanks voor deze leuke actie :D ik hoop dat we er nog meer mee mogen maken. (want wie wil er nou niet nog meer zeep om te proberen? :P )

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik meld me zsm om m'n spullen te halen Eric, hopelijk voordat het weekend voorbij is.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeep is binnen! Bedankt [mention=6]Barbiere di Figaro[/mention]

Edit:

Net een test scheerbeurt gedaan, De geur van Argumes is wel erg wennen. Maar dat had ik in het begin ook bij mijn eerste Stirling, dus we gaan het zien over een weekje.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net mijn MdC Agrumes ontvangen. Geur is moeilijk te omschrijven citrus met een iets bittere toets. Staat me wel aan en lijkt , zoals Snuff me al liet weten, inderdaad in niets op een van mijn favorieten de Lime van Castle Forbes.

Morgen de eerste scheerbeurt, Ben benieuwd.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het houten potje is aangekomen. Morgen eens proberen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook! De gelijkenis met Stirling Varen is er. Waar de Stirling echt een stomp op je bakkes is, is de MdC subtieler, geurtechnisch.

Meer een vrouwelijke vlakke hand ‘pets’ op je wang. Benieuwd naar de scheereigenschappen.

Iemand al wat vernomen van @Hanskoning zijn ervaringen met de langverwachte Agrumes....?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.