Jump to content

Meetup 2019  

30 members have voted

1. 1. Heb je interesse om te komen naar een meetup met andere leden van dit forum

• Ja zeker, lijkt me leuk!
      27
    • Nee geen interesse
      2
    • Niet mogelijk wegens omstandigheden
      1
  2. 2. Welke locatie?

• Scheersalon te Eersel
      9
    • Man and Shaving te Naarden
      11
    • Andere locatie nader te bepalen
      10

Recommended Posts

Posted

Na overleg met @ChrisVanMeer lijkt  het me wel leuk om voor 2019 een ontmoeting te organiseren . Dit topic is bedoeld als interesse peiling wie het leuk vindt om andere leden in  een gemoedelijke sfeer te ontmoeten.

Locatie wordt later bepaald, maar we moeten eerst weten wie er allemaal zouden willen komen, de data worden ook later bepaald in overleg met de locatie. Ik twijfel zelf tussen of scheersalon of man and schaving, beiden heb ik gesproken en hebben interesse om een meetup te hosten, graag hoor ik van degene die willen komen een voorkeur, de meeste stemmen gelden dan.

• I like it 1
Posted

ik kan niet komen maar vind het dan ook weer lullig om nee te stemmen omdat daar bij staat "lijkt me niks" en dat is niet hoe ik er over denk, is gewoon niet mogelijk voor mij om zo ver te rijden met de auto.

• I like it 1
Posted

Ik mis de optie “boeit niet” bij locatie, terwijl De locatie me wezenlijk minder interesseert dan de afzichtelijke term “meet-u-“. Die term is zo afzichtelijk, dat mijn iPad weigert om het woord te laten staan, veranderd automatisch en oncorrigeerbaar de - in een streepje.

In ieder geval: leuk!

• I like it 1
  • Haha 3
Posted

Leuk zo'n meetup ontmoeting.

Mij interesseert de ontmoetingsplek wel weer, waar zitten die firma's eigenlijk? Dat mis ik wel in de poll.

Posted

Naarden is prima te bereizen vanuit Zwolle, in tegenstelling tot Eersel. De datum waarop er wat plaatsvindt is voor mij bepalend. En inderdaad, een Meetup... ??

• I like it 1
Posted

Is het overdag of 's avonds?

Overdag zou nog wel te doen zijn met OV, 's avonds wordt een nogo ivm de terug reis.

Posted

Zijn de gekozen locaties niet het zelfde als de kat op het spek binden? Ik ben bang dat ik thuis wat uit te leggen heb als ik per ongeluk met een aanhanger scheer genot thuis kom  Al is de kans met mijn enorme sterke rug natuurlijk klein dat ik over ga tot een aankoop in de locaties. De sterkte heb ik afgelopen tijd duidelijk laten blijken op het forum, fier, rechtop en sterk. ?

Posted
UnShaven schreef 1 uur geleden:

Ik ben bang dat ik thuis wat uit te leggen heb als ik per ongeluk met een aanhanger scheer genot thuis kom  Al is de kans met mijn enorme sterke rug natuurlijk klein dat ik over ga tot een aankoop in de locaties.

Ik dacht dat de ijzersterke rug de noodzaak van een aanhanger anders teniet deed dan door het niets kopen.

Posted

Altijd gezellig en voor mij is Naarden de beste optie,  kan Juan alvast de stoel die naast het koffiezet apparaat reeds voor mij reserveren.

Tip: Heb je gelet op de (beperkte) ruimte ook besproken hoeveel leden er max ontvangen kunnen worden?

Posted

Eersel is weer zo'n end rijden.

Naarden is niet veel korter, maar wel iets en heeft dan mijn voorkeur.

Ben alleen bang, dat de ruimte wat beperkt is.

Ben graag van de partij, als ik in NL ben.

En voor de weekdieren onder ons:

gewoon meenemen, wat je uit kan en mag geven,
dan is het toch niet zo moeilijk???????

• I like it 2
Posted
Snuff schreef 8 uur geleden:

ik kan niet komen maar vind het dan ook weer lullig om nee te stemmen omdat daar bij staat "lijkt me niks" en dat is niet hoe ik er over denk, is gewoon niet mogelijk voor mij om zo ver te rijden met de auto.

Keuze toegevoegd

Darth Vader schreef 4 uur geleden:

Is het overdag of 's avonds?

Overdag zou nog wel te doen zijn met OV, 's avonds wordt een nogo ivm de terug reis.

Nader te bepalen wat voor de meeste het beste uitkomt

Robgtt99 schreef 3 uur geleden:

Als er al een indicatie qua datum is zou ik het in kunnen plannen

Voorkeur Naarden ( MaS)

Komt nadat ik weet hoeveel mensen.

Posted
Hanskoning schreef 2 uur geleden:

Altijd gezellig en voor mij is Naarden de beste optie,  kan Juan alvast de stoel die naast het koffiezet apparaat reeds voor mij reserveren.

Tip: Heb je gelet op de (beperkte) ruimte ook besproken hoeveel leden er max ontvangen kunnen worden?

Wordt nog bepaald in overleg. Ik moet eerst even weten hoe groot de interesse in en het aantal mensen.

Posted
Harkos schreef 26 minuten geleden:

Eersel is weer zo'n end rijden.

Naarden is niet veel korter, maar wel iets en heeft dan mijn voorkeur.

Ben alleen bang, dat de ruimte wat beperkt is.

Ben graag van de partij, als ik in NL ben.

En voor de weekdieren onder ons:

gewoon meenemen, wat je uit kan en mag geven,
dan is het toch niet zo moeilijk???????

Bedankt voor je interesse, ik ga mijn best doen met de planning.

Ik denk dat oktober/november een goede tijd wordt, daar ga ik denk ik op proberen te mikken met de locatie

• 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

@shadowman12 @ChrisVanMeer

Geen idee hoe je de enquête invult, maar mocht er nog ruimte zijn (en onder voorbehoud beschikbaarheid op de te bepalen datum) , doe ik mee. Liever Naarden dan Eersel en nog liever een andere locatie, richting het Noorden. Maar ik heb me er bij neergelegd dat de wereld pas begint bij Zwolle, dus wat extra kilometers is geen probleem! ?

• I like it 1
Posted
ChrisVanMeer schreef 1 minuut geleden:

Geen vorderingen op dit moment, ben heel druk met een nieuwe baan en voorlopig geen tijd om dit organiseren op moment. Is drukker dan had ik verwacht.

• 2 weeks later...
Posted

Gelet op de recente ontwikkelingen (gaarne ingevolge verzoek Chris ook niet in dit draadje op deze ontwikkeling reageren) ziet het er niet naar uit dat de ontmoeting door shadowman12 geregeld gaat worden. Voor zover nodig en van belang, bij dezen mijn aanbieding om als daar behoefte aan is, samen met anderen dit alsnog op te pakken.

• I like it 2
  • Thanks! 2
Posted
JeroenP schreef 21 minuten geleden:

Gelet op de recente ontwikkelingen (gaarne ingevolge verzoek Chris ook niet in dit draadje op deze ontwikkeling reageren) ziet het er niet naar uit dat de ontmoeting door shadowman12 geregeld gaat worden. Voor zover nodig en van belang, bij dezen mijn aanbieding om als daar behoefte aan is, samen met anderen dit alsnog op te pakken.

Lijkt me leuk! als je hulp nodig hebt  wil ik wel mee helpen dit te organiseren.

• I like it 2
  • Thanks! 1