Snuff Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Nieuwe op komt van Colonial, de Silversmith. En weeral een naar verwachting hoge prijs. Lijkt wel wat op een charcoal SS. We zullen zien, ik krijg hem toch wel hier om te testen maar niet bepaald iets waar ik nu echt warm voor loop. (de nieuwe SS van Charcoal komt ook langs voor een test). 3
koenfucius Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Ben benieuwd. De Colonial General vind ik wel erg goed.En de Charcoal, ja, niet echt mijn ding, maar misschien in SS, level 3...Ik hoor graag je bevindingen
Tjebbe Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Ben weer benieuwd!Ik zag 'm al langs komen op een ander forum, maar deze foto is nieuw voor mij.De greep is niet voor mij, de kop ziet er in ieder geval goed afgewerkt uit.
Snuff Posted May 20, 2019 Author Posted May 20, 2019 ik laat het weten hoe ie is wanneer hij aan de beurt komt, heb nog zoveel te testen ?wat een lastig leven ? 4
Dajd94 Posted July 9, 2019 Posted July 9, 2019 Voor mij is deze ook onderweg. De volgende review en de daar onderstaande commentaren hebben me over de streep getrokken. Erg benieuwd naar! 2
Recommended Posts