koenfucius Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Zag dit op een Franse site te koop aangeboden Heb echter mijn twijfels - denk niet dat Leresche krabbers in bakeliet (of gelijkaardig) heeft. Vermoed dat het om een Leresche doosje gaat met een andere krabber Op de website van Cha-Wing ook niet terug te vinden Enig advies van kenners?
ehv Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Ik denk niet dat het een Leresche is. Ik zou er niet op bieden. Er is de laatste tijd veel aanbod. Het materiaal is over het algemeen goed en met een beetje poetsen zo weer mooi te krijgen. Aanbod is makkelijk te vinden via picclick.fr te bezoeken en dan op Leresche te zoeken. Dan zijn er al zo mooie exemplaren te vinden waar niet op geboden wordt. Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk 1
Men Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Heb zelf een Leresche krabber, maar die ziet er heel anders uit. Heb een zilver vergulde krabber. 1
efsk Posted May 20, 2019 Posted May 20, 2019 Leresche heeft meerdere krabbers gemaakt met bakelieten greepje, ben echter niet zeker of ook met bakelieten onderplaat. Echter, vor een mooie Leresche die je ook kan gebruiken zou ik deze laten liggen: de bovenplaat lijkt er wat rottig uit te zien. 1
Recommended Posts