Snuff Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Deze komt mijn richting uit om te proberen maar weet nu al ongeacht het resultaat dat ik hem niet moet, voor zoveel $$$ verwacht ik wel iets moois 2
Marcel Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Over hoeveel $$$ praten we dan @Snuff? De afwerking is inderdaad geen echte aanbeveling voor "machined in the USA", sjonge
Snuff Posted May 16, 2019 Author Posted May 16, 2019 $300 (en nu mag je je broek terug optrekken want die viel vast naar beneden van het schrikken). 1
Marcel Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Allemachtig... Dat iets zoveel kost is één ding maar dan mag je wel bepaalde kwaliteit verwachten. 2
Snuff Posted May 16, 2019 Author Posted May 16, 2019 Effen mee liften met de huidige trend waarschijnlijk maar zo te lezen zal dat niet lukken.
Kazuya17 Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Als ik de foto's zo zie, vindt m niet mooi afgewerkt. Erg prijzig, jammer.
Hanskoning Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Is dit net zoals de Paradigm een testexemplaar Ron?
Hanskoning Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Snuff schreef 1 uur terug: Nee en de paradigm blijft overigens hier ? Wij zijn toch de beste vriendjes hé Snuffie?? en wat heb je toch allemaal mooie lompe krabbers in je bezit en je ri**l zepen zijn om op te eten zo lekker vooral die Jabon tr*******en en wie gebruikt er nu nog die vieze mentholzepen? Nu ik absoluut niet meer hoor mon ami. Wanneer komt hij ter testing naar Utreg mijn grote Belgische vriend. 1 3
Hanskoning Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Marcel schreef 1 minuut geleden: Kuch, stroop, mond en iets smeren, kuch Nu vat ik jou niet helemaal Marcel het is echt heus, eerlijk, oprecht, ten goede trouw en allemaal liefdevol gemeend voor mijn allerliefste ja echt allerliefste Snuffie hoor. 1 4
Snuff Posted May 17, 2019 Author Posted May 17, 2019 Hanskoning schreef 8 uur geleden: Wanneer komt hij ter testing naar Utreg mijn grote Belgische vriend. Helaas, de krabber is gemaakt van een tot nu toe onbekend materiaal wat bij contact met menthol ontbind ? Trouwens waarom zou ik je kennis laten maken met zo iets hemels nu de kans dat het ooit gaat geproduceerd worden steeds kleiner wordt? ? 1 1
Hanskoning Posted May 17, 2019 Posted May 17, 2019 Ach ja dan heeft het geen enkele nut néé.? Snap niet waarom hij ze niet vooruit laat betalen, zeg maar met een gelijk concept als Kickstarter. Aan de andere kant pffffff eigenlijk best wel een hele opluchting kan ik gewoon weer eerlijk zijn over enige lompe krabbers en je keuze voor enige eeeehhhhhhhh kwalijk dampende geurende zepen want mijn tanden knarsen nog steeds van zoveel onoprecht gehuichel.? ? 2 2
Snuff Posted May 17, 2019 Author Posted May 17, 2019 Hanskoning schreef 1 uur geleden: Ach ja dan heeft het geen enkele nut néé.? Snap niet waarom hij ze niet vooruit laat betalen, zeg maar met een gelijk concept als Kickstarter. ik heb je privé al verteld wat er speelt, het risico is te groot om dit te gaan doen als een soort kickstarter. Jammer want (alhoewel niemand dit wel weer zal geloven) echt efficiëntie in het kwadraat en toch nog zacht scherend. Hij liet me maanden geleden al weten dat dit de opzet van zijn nieuwste telg zou zijn en hij is er wel degelijk in geslaagd! En ja laat ons elk maar in onze loopgraven blijven en elkaar bestoken, het zal later de geschiedenis ingaan als "the holy soapwar" 1 2
Dajd94 Posted June 4, 2019 Posted June 4, 2019 Volgens de website is de prijs verlaagd naar 250 USD. Na een kleine maand al een prijsverlaging van 50 USD. Maar goed, nog steeds behoorlijk aan de prijs.
Snuff Posted June 4, 2019 Author Posted June 4, 2019 ze volgen ook de commentaren op de forums en die zijn absoluut niet mals voor dit product qua afwerking, scheert wel goed.
Tjebbe Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Twee speciale versies:van de een zes stuks, van de ander vijf stuks.Mooie marketing 3
Levi Posted February 11, 2023 Posted February 11, 2023 Ondertussen een paar jaar verder en ik vroeg me af of er leden zijn die een Carbon Shaving krabber in hun bezit hebben en wat hun ervaringen zijn. Benieuwd naar reacties 🤗. 1
dhr K Posted February 13, 2023 Posted February 13, 2023 Daar ben ik ook benieuwd naar want die krabber staat in mijn verlanglijstje. Ooit komt hij...😇 2
Levi Posted February 13, 2023 Posted February 13, 2023 Ik zal hem zelf moeten kopen en feedback geven 😎😇😂 1 1 2
dhr K Posted February 14, 2023 Posted February 14, 2023 Dan wacht ik op jouw recensie @ Levi ! 😇😎 1 1 2
Levi Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 De bestelling is geplaatst voor een bedrag van 279$ met 39$ verzending met UPS. Ik heb gekozen voor de Original basis plaat met .68mm opening, dit is ook het model met het meest positieve mes gevoel. Mijn keuze hiervoor is dat ik twijfel bij de + en ++ die een grotere opening hebben maar minder mes gevoel, dit maakt dat de hoek meer specifiek zal zijn. Daarom de Original om meer speling te hebben met de hoek om meer controle te hebben tijdens het scheren. Hopelijk een goede keuze 🤞😇😅. Stay tuned! 4
dhr K Posted February 17, 2023 Posted February 17, 2023 Ik zou ook voor de original gaan @ Levi Nu maar hopen dat de douane geen interesse heeft. Ik ben zeer benieuwd 1 1
Recommended Posts