Ga naar inhoud
Tjebbe

SvdD 13 mei tot en met 19 mei

Aanbevolen reacties

Vulfix 404 Grosvenor mixed Badger and Boar Bristle,
Antiga Barbearia  de Bairro citrus en hout,
Timeless Solid Bar scalloped 0,68,
Personna Platinum Chrome (Red) 2e x,
Pinaud-Clubman Whiskey Woods,
Biobaza Aftershave Lotion,
Loris E-108 Hugo.

SOTD_20190519.thumb.jpg.08284a490fd448c2172c729a97debb64.jpg

Kwast en zeep:
Vulfix 404 Grosvenor mixed Badger and Boar Bristle en Antiga Barbearia  de Bairro citrus en hout:
De nieuwe scheerkom is aardig ruim van afmeting en dat levert meteen veel en lekker schuim. Lekker houterig schuim van de Antiga Barbearia. Lekker om mee te scheren en laat zich goed opkloppen door de Grosvenor.
Mesje en krabber:
De Personna Platinum Chrome (Red) voor de 2e x gebruikt.
Het mesje scheert prima, maar de voorganger, Wizamet, vind ik net iets beter. In de Timeless 0,68 een no-nonsense combi. Kan niets mis mee gaan, of je moet zelf wel erg onbenullig fouten maken als te veel druk of echt foute hoek. Ergo lekker glad en comfortabel geschoren.
Resultaat: BBS.
Tot slot: De Whiskey Woods, Biobaza en de Hugo gaven weer de nodige zorg en conservering, zodat deze wat mindere dag in het Franse te doorstaan is.
Rommelmarkt vandaag. Helaas, niets bijzonders en veel rommel.

• Vind ik leuk 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 9 uur geleden:

Belangrijk is dat ook mevrouw Koning haar volle tevredenheid met deze geur liet blijken.......dan maar eens een keer ‘s avonds scheren.🤭

De hele dag niets te doen die man, wachtie alsnog tot 's avonds ...

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 4 uur geleden:

Zeep bestellen en verzamelen heb je daar ook zo’n samengesteld woord voor?

IJzeren ruggengraat.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 3 uur geleden:

1) onwelriekende, troep  ri*******en bestellen en verzamelen hiervoor gebruik ik de samengestelde naam “Snuffie”

2) Heerlijk geurende top kwaliteit zepen bestellen daarvoor gebruik ik hanskoning. 🤣

??? Dus als ik iets voor mezelf bestel doe ik een hanskoninkie en als ik jouw bestellingen bekijk zijn dat allemaal snuffies 🤔

iwasaki 6/8”

martin de candre original

yaqi 26mm motherload borstel

baume aftershave balm 

• Vind ik leuk 2
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sbvd Zondag
Zeep, EWS icy banana
Kwast, mydlana chata dashaar
Scheerkom, mydlana chata
Krabber, Fatip piccolo
Mesje, Gillette minora
ASB, Natura Siberica yak en yeti

Een compleet nieuwe scheerbeurt behalve dan de scheerkom met kwast.
De zeep heb ik bemachtig via een kennis en ik moet zeggen, hij bevalt goed. De geur, is persoonlijk natuurlijk, vind ik erg plezierig. Doet me denken aan ijssalon waar vers fruit word gesneden. Kreeg er zelfs een beetje honger van haha.
Schuimt goed en makkelijk op, niet super dik maar scheer wel makkelijk en glad. De huid voelt niet droog of strak er na. De piccolo is wennen voor mij is de lichte krabber die ik nu heb. En met de open kam doet hij het erg goed, wel wat wennen qua scheerhoek. Het gillette mesje valt mee kan er nog niet veel van zeggen maar deze combi doet een bbs in 3 gangen. De aftershave balsam doet prima z'n werk en deze gaat een vast onderdeel worden in mijn kast. Niet vet maar goed hydraterend en lekker fris en cool door de menthol.
Fijne zondag nog27181ea3fac3a1f4f5806e43dba3edd2.jpg

• Vind ik leuk 7

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.