Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op verzoek van een aantal heb ik nu ook een donker thema beschikbaar gesteld.

Omdat ons forumlogo er zich niet voor leent om hem in het donker uit te voeren is dit thema dan ook zonder het logo.

Je kunt het thema onderaan het scherm kiezen: "Shaving Society - Donker".

• I like it 2
  • Thanks! 4
Posted

Niet zonder dat het er spuuglelijk uit ziet.

In het verleden heb ik wel eens getracht het bronbestand te bemachtigen, maar dat is toen niet gelukt.

Maar als jij / iemand hier een passend logo kan maken voor dat thema, ga vooral je gang!

Posted

Heeft Emiel geen bron meer dan? Hmmm, dan wordt het wel lastiger om een fatsoenlijk resultaat te krijgen 

Posted

Photoshop, eerst een simpele kleurinversie en vervolgens de achtergrondkleur aangepast naar de body backgroundcolor van het donkere thema. Het is spijtig dat de bron een lage resolutie heeft, anders kun je het resultaat zeker nog beter krijgen.

Posted
Marcel schreef 8 uur geleden:

shasoc_withtagline_4_2_inverted.png

Zoiets?

Ja die vind ik zelf spuuglelijk, ik had hetzelfde resultaat. De kleuren van de paal had ik daarna weer in originele kleur gemaakt, werd het ook niet beter op.

Posted

Dat mannetje blijft op deze manier in negatief helaas. Spuuglelijk vind wat teveel gezegd maar hij is zeker voor verbetering vatbaar.

Is het lettertype wel bekend waarmee dit gedaan is?

Posted

Neen, heb ik toentertijd door van die online programma's gehaald die het dan zouden kunnen ontdekken, maar die gaven geen resultaat.

Berichten aan Emiel en Bram leverde ook niets op.

De onderste regel heb ik er toen zelf bij gezet, dat is volgens mij Arial Narrow faux bold

Posted

dank heren voor de geboden mogelijkheid (al vind ik hem voor mezelf niet prettig in gebruik maar als de vraag ernaar is .... )

• I like it 1
Posted

Ja ik ben totaal geen photoshopper ofzo xD

Maar wel liefhebber van een dark theme, zit hier vrijwel dag en nacht achter PC en dan is donker soms wel fijn :P

• I like it 1
  • 1 year later...
Posted

Ik heb er ook nog even naar gekeken. Het hoofd van Gilette? wordt wat gek omdat je hem invert (schaduwen worden licht). Bij deze versies heb ik de schaduw donkergelaten en de achtergrond ingekleurd. Verder heb ik de barberpole ook diapositief gelaten.

spacer.png

Het haar verdwijnt wat in de achtergrond, misschien een probleem?

uvgByFD.png

Er kan een witte lijn naast zijn gezicht (past het best bij de stijl van de tekening)

KRJL5U1.png

Of er kan een glow om hem heen.

Ik ben ook wel bereid om een nieuw logo te maken, maar misschien willen jullie deze ook wel houden. Ben grafisch ontwerper.

• I like it 1
  • Thanks! 4
Posted

Kom er nu pas achter dat er een donker thema is. Erg strak gemaakt en ziet er goed uit. Gelijk in gebruik genomen. Bedankt ?

• I like it 2